وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انجمن‌های ورزشی، فدراسیونی مهم و تاثیرگذار است که جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد. احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دکتر عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انجمن‌های ورزشی، فدراسیونی مهم و تاثیرگذار است که جایگاه ویژه‌ای […]


وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انجمن‌های ورزشی، فدراسیونی مهم و تاثیرگذار است که جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد.

احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دکتر عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انجمن‌های ورزشی، فدراسیونی مهم و تاثیرگذار است که جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این جلسه که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزشی قهرمانی و علیرضا مهرصادقی مشاور عالی فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم حضور داشتند، ابتدا ناطق نوری گزارشی از معرفی رشته‌های تحت پوشش فدراسیون، برنامه‌های انجام شده در سه ماه گذشته و برنامه‌های آتی و تقویم فدراسیون ارائه کرد. 

سپس وزیر ورزش و جوانان بر اهمیت و نقش موثر فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد و اذعان داشت: با توجه به تعدد رشته‌ها که برخی از آنها المپیکی هستند و مابقی در بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی، مسابقات داخل سالن آسیا و همچنین رقابت‌های جهانی و آسیایی حضور دارند لذا این فدراسیون نقش مهمی را در ورزش کشور ایفا می‌کند و بطور قطع توسعه این تعداد انجمن که هر کدام رشته‌های مختلفی را در خود جای داده مدیریت هوشمندانه‌ای می‌خواهد. 

در ادامه دکتر دنیا مالی پیشنهاد داد که جلسه مشترکی با روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

+