به گزارش زیرنویس به نقل از مهر؛ مدیران تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور «سهراب بختیاری زاده» به عنوان سرمربی موقت، به دنبال مذاکره با سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی‌های پایتخت هستند. پس از اینکه در روزهای اخیر از مربیانی مانند «ژوزه پسیرو»، «خاوی گارسیا» و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مهر؛ مدیران تیم فوتبال استقلال تهران پس از قطع همکاری با جواد نکونام و حضور «سهراب بختیاری زاده» به عنوان سرمربی موقت، به دنبال مذاکره با سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی‌های پایتخت هستند.

پس از اینکه در روزهای اخیر از مربیانی مانند «ژوزه پسیرو»، «خاوی گارسیا» و «استراماچونی» به عنوان گزینه‌های مدنظر استقلال نام برده شد اکنون مدیران این باشگاه در حال مذاکره با «فیلیپ مونتانیه»، سرمربی فرانسوی هستند و به نظر می‌رسد به توافقات اولیه رسیده اند.

این سرمربی ۵۹ ساله سابقه هدایت تیم‌هایی استاندارد لیژ بلژیک، لانس فرانسه، ناتینگهام فارست انگلیس، رنس و رئال سوسیداد را در کارنامه دارد و آخرین تیمی که در آن حضور داشته تولوز فرانسه بوده که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ هدایتش را برعهده داشته است.

عملکرد فلیپه مونتانیه با رئال سوسیداد تو لالیگا فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲

۳۸ بازی
۱۸ برد
۱۲ مساوی
۸ باخت
۷۰ گل زده
۴۹ گل خورده
۶۶ امتیاز
رتبه چهارم

عملکرد فلیپه مونتانیر با تولوز تو لیگ فرانسه تو فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ (آخرین تیم)

۳۸ بازی
۱۳ برد
۹ مساوی
۱۶ شکست
۵۱ گل زده
۵۷ گل خورده
۴۸ امتیاز
رتبه سیزدهم

قهرمان جام حذفی

سرمربی استقلال فرانسوی است/ ادعای یک خبرگزاری

منبع: خبـر ورزشی