به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در حالی قرار است روز یکم آبان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم بروند که همچنان تکلیف محل برگزاری این دیدار مشخص نیست و تیم عربستانی در تلاش است این دیدار را به بهانه ناامنی در […]

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در حالی قرار است روز یکم آبان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم بروند که همچنان تکلیف محل برگزاری این دیدار مشخص نیست و تیم عربستانی در تلاش است این دیدار را به بهانه ناامنی در ایران به کشور ثالث منتقل کند.

این در حالی است که رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی هم در تلاش هستند فدراسیون فوتبال این کشور را تحت فشار قرار دهند تا این فدراسیون مکاتبات بیشتری با AFC برای انتقال این دیدار به کشور ثالث انجام دهد.

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی، باشگاه النصر امروز سه شنبه درخواست رسمی خود را به AFC اعلام کرده و خواستار برگزاری این دیدار در کشور دیگری شده است اما کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان پاسخ قطعی خود را اعلام نکرده است.

به گفته رسانه‌های عربستانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به النصر اطلاع داده است که همه احتمالات را تا قبل از تاریخ بازی بررسی خواهد کرد اما بر تلاش خود برای برگزاری مسابقه طبق برنامه و به خاطر رقابت عادلانه تاکید کرد.

«عبدالرحمان الشعبی»، خبرنگار عربستانی، در صفحه شخصی خود نوشته است: اخباری مبنی بر درخواست فدراسیون فوتبال عربستان برای انتقال دیدار النصر و استقلال به یک کشور بی‌طرف می‌رسد و شاید محتمل‌ترین کشور برای میزبانی، امارات باشد.

+