شفقنا- منچستر یونایتد با هدایت اریک تن هاخ بدترین روزهای تاریخ خود را در لیگ جزیره دنبال می کند. به گزارش شفقنا ورزشی، منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نمایش کابوس واری داشته و مثل همیشه بحث اخراج تن هاخ با جدیت مطرح است. پیش بینی می شد که شیاطین سرخ […]

شفقنا- منچستر یونایتد با هدایت اریک تن هاخ بدترین روزهای تاریخ خود را در لیگ جزیره دنبال می کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نمایش کابوس واری داشته و مثل همیشه بحث اخراج تن هاخ با جدیت مطرح است.

پیش بینی می شد که شیاطین سرخ با خریدهای بزرگی که در تابستان داشته اند یک فصل متفاوت را تجربه کنند اما نه تنها اینگونه نشده بلکه ضعیف ترین فصل تاریخ خود را تجربه می کنند.

زمانی نام منچستر یونایتد لرزه بر اندام هر حریفی در لیگ جزیره می انداخت اما اکنون شیاطین سرخ به تیمی تبدیل شده اند که احتمال شکست آن در هر بازی وجود ندارد.

منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس در ۷ بازی خود تنها ۸ امتیاز کسب کرده است که این بدترین شروع تاریخ این باشگاه در لیگ برتر است.

فصل قبل نیز یونایتد از همین تعداد بازی ۹ امتیاز کسب کرده بودند که اتفاقا هدایت تیم را اریک تن هاخ برعهده داشت.

پیش از این بدترین شروع تاریخ یونایتدها در لیگ جزیره به فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برمی گشت که تیم در ۷ بازی ۹ امتیاز کسب کرده بود که تیم تن هاخ این رکورد منفی را هم در هم فصل جاری شکست.

از سه شروع کابوس وار شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس دو شروع مربوط به تن هاخ می شد و این به خوبی عملکرد این سرمربی هلندی را نشان می دهد با این حال سران یونایتد همچنان به او اعتماد کرده اند و قصد اخراجش را ندارند.

به نظر می رسد که اریک تن هاخ بیش از هر زمان دیگری به اخراج از یونایتدها نزدیک شده است. از ژاوی سرمربی سابق آبی اناری ها به همراه گرت ساوتگیت و البته آلگری به عنوان جدی ترین گزینه های جایگزینی او یاد می شود.

+