به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر، در بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او دو پاس گل داد؛ یکی به مارکو آرناتوویچ و دیگری به لائوتارو مارتینز، و همچنین اولین گل خود را برای اینتر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این نمایش درخشان باعث […]

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر، در بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او دو پاس گل داد؛ یکی به مارکو آرناتوویچ و دیگری به لائوتارو مارتینز، و همچنین اولین گل خود را برای اینتر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این نمایش درخشان باعث شد تا طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و نشان دهد که در ایتالیا به خوبی جا افتاده است. با این حال، در بازی بعدی اینتر مقابل تورینو، طارمی با بدشانسی نتوانست دروازه حریف را باز کند و از فرصت‌های خوب خود بهره ببرد.

از سوی دیگر، علیرضا جهانبخش پس از جدایی از فاینورد، راهی سری آ ایتالیا خواهد شد و به جنوا می‌پیوندد. حضور جهانبخش در جنوا به او این فرصت را می‌دهد تا به همراه مهدی طارمی، هم‌زمان دو بازیکن ایرانی در لیگ ایتالیا داشته باشیم. این انتقال برای جهانبخش می‌تواند یک نقطه عطف در دوران حرفه‌ای او باشد و انتظار می‌رود که او در تیم جدیدش نقش مؤثری ایفا کند.

هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده‌اند و برای بازی حساس مقابل ازبکستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ عازم تاشکند شدند. مهدی طارمی به عنوان امید اول گلزنی تیم ملی و علیرضا جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم، مسئولیت بزرگی در این بازی مهم بر عهده خواهند داشت.

تیم ملی ایران پس از غلبه بر قرقیزستان و امارات، به دنبال ادامه روند قدرتمند خود در راه رسیدن به جام جهانی است و با توجه به آمادگی طارمی و جهانبخش، امید زیادی به موفقیت در این مرحله وجود دارد. ازبکستان یکی از رقبای جدی ایران است و این بازی می‌تواند تأثیر زیادی در سرنوشت صعود ایران به جام جهانی داشته باشد.

منبع