به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مصدومیت دنی کارواخال کام رئالی‌ها را در دیدار برابر ویارئال تلخ کرد. آسیب دیدگی این بازیکن باتجربه از بدترین نوع آسیب‌ها برای بازیکنان است به طوری که ۱۰ ماه تا یک سال دور از میادین خواهد بود و نمی‌تواند رئال را همراهی کند. باشگاه رئال مادرید قصد دارد […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مصدومیت دنی کارواخال کام رئالی‌ها را در دیدار برابر ویارئال تلخ کرد. آسیب دیدگی این بازیکن باتجربه از بدترین نوع آسیب‌ها برای بازیکنان است به طوری که ۱۰ ماه تا یک سال دور از میادین خواهد بود و نمی‌تواند رئال را همراهی کند. باشگاه رئال مادرید قصد دارد که در زمستان جایگزینی شایسته برای کارواخال جذب کند.

فلیکس دیاز خبرنگار روزنامه مارکا اعلام کرد که ترنت آرنولد مدافع راست لیورپول بیشترین مقبولیت را در بین مدیریت باشگاه رئال دارد و به همین خاطر گزینه اصلی جایگزینی کارواخال به شمار می‌آید. دیاز نوشت: باشگاه رئال مادرید علاقه زیادی به جذب آرنولد دارد و او می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی کارواخال باشد. البته رئال فعلا برای جذب آرنولد اقدام نخواهد کرد و تا ژانویه صبر می‌کند؛ چرا که تا آن زمان ۶ ماه از قرارداد آرنولد با لیورپول باقی می‌ماند و این باشگاه می‌تواند راحت‌تر این بازیکن سرشناس را جذب کند.

آرنولد یکی از بازیکنان کلیدی لیورپول به شمار می‌آید که نقش بسزایی در موفقیت آنفیلدی‌ها در سال‌های اخیر داشته است. او یکی از محبوب‌ترین بازیکنان یورگن کلوپ هم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا