پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:وکیلی که بیرانوند دارد در کارش مهارت ندارد که اگر داشت به او می‌گفت حرفی نزند که در آینده بتوان علیه خودش استفاده کرد. مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره شرایط پرسپولیس تا پایان هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با یک بازی کمتر در رده دوم جدول است […]

فنونی‌زاده:اگر وکیل بیرانوند مهارت داشت به او یاد می‌داد چنین ادعایی نکند  سازمان بازرسی به ادعای او ورود کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:وکیلی که بیرانوند دارد در کارش مهارت ندارد که اگر داشت به او می‌گفت حرفی نزند که در آینده بتوان علیه خودش استفاده کرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره شرایط پرسپولیس تا پایان هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با یک بازی کمتر در رده دوم جدول است و اگر در آن بازی برنده شود به صدر جدول می‌رود. البته دور از دسترس نیست قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان به صدر رفته باشد و البته تکلیف بازی با ملوان هم روشن نیست. جا دارد به اخباری سرمربی چادرملو تبریک بگویم، تیم او در دیداری که پرسپولیس میزبان بود بازی زیبایی ارائه کرد، اصلاً به ضد فوتبال روی نیاورد ولی باید بپذیریم که تجربه بیشتر پرسپولیس به این تیم کمک کرد تا برنده شود. جالب اینکه گولسیانی در روزی گل ۳ امتیازی زد که بازی همیشگی را انجام داد و شاید به خاطر خستگی دچار افت شده بود. 

بد است پرسپولیس تیم یازدهم لیگ ۱۲ تیمی باشد

وی افزود: در بازی‌های داخلی پرسپولیس مشکل چندانی ندارد و با حفظ این روند، قطعاً قهرمانی این فصل هم به دست می‌آید. بعد از بازی‌های ملی شاهد حضور تیم در لیگ نخبگان هستیم. از طرفی باید جلسات بیشتری با گاریدو گذاشته شود که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر زیاد کار سختی ندارد و همانند بایرن مونیخ در آلمان در ایران قهرمان می‌شود ولی تیم باید در سطح قاره بدرخشد. خیلی بد است که پرسپولیس تیم یازدهم لیگ ۱۲ تیمی باشد. تیم مصدومان زیادی دارد که به خصوص اورونوف و کنعانی‌زادگان بازیکنان تأثیرگذاری هستند. عالیشاه و رفیعی هم تا بازی با السد برمی‌گردند ولی دیگر مجال اشتباه نیست. باید از بازی یا این حریف قطری، پیروزی‌های تیم در آسیا شروع شود. اگر نشود برای ماندن در آسیا به مشکل می‌خوریم و نباید چنین شود. 

در قانون رشوه دهنده و گیرنده محکوم هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند گفته ۵ میلیارد تومان به هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی داده، تصریح کرد: وکیلی که بیرانوند دارد در کارش مهارت ندارد که اگر داشت به او می‌گفت حرفی نزند که در آینده بتوان علیه خودش استفاده کرد. در قانون رشوه دهنده و گیرنده محکوم هستند. اگر سند و مدرکی دارد هر چه زودتر رو کند، چون باشگاه علیه این ادعای او شکایت تنظیم کرده است. به شخصه از این موضوع استقبال می‌کنم، چون پرسپولیس هیئت مدیره پاک می‌خواهد. سازمان بازرسی کل کشور به این ماجرا ورود کند تا ببینیم آقای دروازه‌بان که ادعا کرده یا نه، مستنداتی دارد. بیرانوند برای پرسپولیس و تیم ملی خیلی زحمت کشیده ولی باید عفت کلام داشته باشد. باید بررسی شود و اگر اثبات شد رشوه دهنده و گیرنده محکوم شوند، اما اگر نشد حتماً برای چنین ادعایی برخوردی جدی شود. 

درویش وکلای مجربی را به پرسپولیس آورده است

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که بیرانوند مطرح کرده حقوقی نیست و حکم جزایی دارد. رضا درویش وکلای مجربی را به باشگاه پرسپولیس آورده، صحت و سقم ادعای بیرانوند مورد سنجش قرار خواهد گرفت. مطمئن هستم کسی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جرئت آن را ندارد که رشوه از بازیکنی بگیرد. درویش آدم سالمی است و مو را از ماست می‌کشد. خواهان رسیدگی جدی به این ادعا هستیم. تا یادمان نرفته بگویم که کمیته وضعیت نمی‌تواند حکم محرومیت تعلیقی بدهد که به بیرانوند داده است. ضمن اینکه اگر کمیته استیناف تجدیدنظر نکند موضوع رسیدگی به محرومیت بیرانوند به مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی واگذار شود. ضمن اینکه به نفع پرسپولیس شد بیرانوند به تراکتور رفت. عملکرد او را با زمانی که در پرسپولیس بود مقایسه کنید. خط دفاعی خوبی جلوی او بود که رکورد‌های خوبی ثبت کرد. آقای دروازه بان در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی ۳ گل از پرسپولیس می‌خورد.  

+