ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن   با بیان اینکه  تمامی اراضی نهضت ملی مسکن قبل از اجرا و آغاز عملیات اجرایی در کمیته های فنی بررسی و بعد از صلاحیت وارد فاز اجرایی می شوند، گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ پروژه به مرحله آماده‌سازی، طراحی و اجرا رسیده اند. به […]

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن   با بیان اینکه  تمامی اراضی نهضت ملی مسکن قبل از اجرا و آغاز عملیات اجرایی در کمیته های فنی بررسی و بعد از صلاحیت وارد فاز اجرایی می شوند، گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ پروژه به مرحله آماده‌سازی، طراحی و اجرا رسیده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرنگاران جوان؛ وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم و از طریق همکاری با دستگاه ها اراضی مورد نیاز را برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین کرده ایم گفت: از  یک هزار و ۶۰۰ پروژه  هزار و ۲۱۱ پروژه در حال اجرا و  ۴۰۷ پروژه در مراحل مختلف طراحی قرار گرفته است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: برای پروژه‌های آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۶ هزار هکتار اراضی  تامین  کرده ایم  که  از این میزان ۲۸ هزار هکتار از این پروژه‌ها در دست اجرا و بیش از ۱۸ هزار هکتار این اراضی در حال طراحی است. 

وی یادآور شد: میزان ظرفیت‌پذیری پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد مسکونی است که  بیش از ۹۶۰ هزار واحد آن در حال اجرا و بیش از ۴۸۳هزار واحد در دست طراحی است. 

وی ادامه داد: در صورت همکاری بانک ها برای تامین منابع مالی و تزریق تسهیلات ما شاهد تسریع در آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

+