به گزارش “ورزش سه”، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، با اعلام رضایت از عملکرد این تیم تا به اینجای لیگ برتر گفت: «لیگ امسال کاملا فشرده است و تیم‌ها رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. در این شرایط ما باید کار درست انجام دهیم و تیم را درست ببندیم تا از ثمره آن بهره ببریم. […]

به گزارش “ورزش سه”، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، با اعلام رضایت از عملکرد این تیم تا به اینجای لیگ برتر گفت: «لیگ امسال کاملا فشرده است و تیم‌ها رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. در این شرایط ما باید کار درست انجام دهیم و تیم را درست ببندیم تا از ثمره آن بهره ببریم. اگر تیم ما به ذوب آهن می‌باخت باز هم هواداران از عملکرد بازیکنان جوان ما راضی بودند. آقای حسینی به بودجه باشگاه توجه دارد و در صورتی بازیکنی جذب می‌کند که از کیفیت کار او مطمئن باشد.»

او در همین رابطه افزود:
«یادتان باشد قرار بود یک بازیکن انگلیسی جذب کنیم تا مرحله نهایی عقد قرارداد هم پیش رفتیم، اما در لحظات آخر آقای حسینی گفتند دست نگه دارید تا اطلاعاتم از این بازیکن کامل شود و بعد از بررسی بیشتر اعلام کرد او را نمی‌خواهد. سرمربی ما در این حد روی جذب بازیکن وسواس دارد. تمام بازیکنان با نظر و نامه‌نگاری سرمربی جذب شده‌اند و باشگاه این آمادگی را دارد تا شرایط تقویت تیم را فراهم کند.»

رجائیان با حمایت از سیاست جوانگرایی باشگاه آلومینوم عنوان کرد:
«وقتی مهدی رحمتی رفت و چند بازیکن هم جدا شدند، ما هر بازیکنی که می‌گرفتیم با واکنش‌های منفی همراه بود. برخی‌ها می‌گفتند مگر مهد کودک باز کرده‌اید؟ سال بعد که یکی از همان بازیکنان می‌خواست جدا شود یکی از همان افراد با پررویی خاص می‌گفت چرا اجازه می‌دهید چنین بازیکنی جدا شود؟ باید به او می‌گفتیم تو همانی هستی که کامنت‌های قبلی‌ات هنوز موجود است.»

مدیرعامل آلومینیوم که انتقاداتش مخاطبان خاص داشت، همچنین گفت:
«بر اساس چارت سازمانی یک سری افراد می‌توانند در باشگاه مشغول شوند و برخی که بیرون هستند ادعا می‌کنند حق آنها است که در باشگاه فعالیت کنند. حال اینکه آنها از کدام گودال به فوتبال پرتاب شده‌اند و چقدر حرفشان درست است مسئله دیگری است. از کسانی حرف می‌زنم که بدون رزومه به عنوان میهمان به اینجا آمدند و حالا مدعی پست‌های مختلف شده‌اند، آن هم در حالی که پیشکسوتان زیادی صلاحیتشان از آن افراد بیشتر است. وقتی می‌بریم دیده نمی‌شوند، وقتی می‌بازیم شروع می‌کنند به چرت و پرت گفتند. آقای عزیز که یک بار در باشگاه بودی و اشتباهاتی را رقم زدی بهتر است جایگاه خودت را بشناسی. اگر یک روز بیایم و همه چیز را روی دایره بریزم آن وقت همین یک ذره اعتباری که داری هم از بین می‌رود.»

منبع