به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی و دستیار ساکت الهامی در نساجی که در مصاحبه با یک رسانه صحبت‌های تندی علیه وزیر ورزش و ارکان فدراسیون انجام داده بود، با ابلاغیه کمیته انضباطی مواجه شده و می‌بایست ظرف مدت یک هفته دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کند‌. بیانی […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی و دستیار ساکت الهامی در نساجی که در مصاحبه با یک رسانه صحبت‌های تندی علیه وزیر ورزش و ارکان فدراسیون انجام داده بود، با ابلاغیه کمیته انضباطی مواجه شده و می‌بایست ظرف مدت یک هفته دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کند‌.

بیانی که یک روز پس از دیدار با ملوان و تساوی یک بر یک مقابل این تیم مصاحبه‌ای انجام داده بود، در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: «کافی است مربی یک تیم کنار زمین یک کلمه حرف بزند، کمیته انضباطی او را احضار می‌کند، سازمان لیگ برایش دستور موقت می‌دهد، با او برخورد می‌شود اما زارع ۲۰ دقیقه بازی را می‌خواباند و کسی هم به او چیزی نمی‌گوید.»

او همچنین وزیر ورزش را متهم به حمایت از ملوان کرد و گفت: «آقای دنیامالی یک دوره، رئیس هیات مدیره ملوان بود و وظیفه داشت از حق ملوان دفاع کند ولی ایشان الان وزیر ورزش است. ملوان یکی از ۱۶ تیم لیگ برتر است و فوتبال یکی از ده‌ها رشته ورزشی کشور است. قرار نیست آقای وزیر همه کارهایش را تعطیل کند و بیاید به این شکل از ملوان دفاع کند.»

مربی نساجی که گلایه شدیدی به اتفاقات بازی با ملوان و جنجال در ورزشگاه وطنی و توقف بازی داشت، معتقد بود فوتبال به یک نمایش پشت پرده تبدیل شده و حالا کمیته انضباطی از او خواستار دفاعیه شده است و باید دید مربی نساجی در نهایت با چه مجازاتی از سوی کمیته مربوطه روبرو خواهد شد.‌

انتهای پیام/

+