به گزارش “ورزش‌ سه”، ساعتی پیش کادر فنی تیم ملی فهرست ۲۷ نفره‌ای از بازیکنان لیگ برتر و لژیونرها برای حضور در فیفادی مهرماه اعلام کرد و در میان آنها نام محمدجواد حسین نژاد جلب توجه می‌کند. دعوت از این لژیونر جوان فوتبال ایران در حالی انجام شده که در فیفادی شهریورماه حسین نژاد پس […]

به گزارش “ورزش‌ سه”، ساعتی پیش کادر فنی تیم ملی فهرست ۲۷ نفره‌ای از بازیکنان لیگ برتر و لژیونرها برای حضور در فیفادی مهرماه اعلام کرد و در میان آنها نام محمدجواد حسین نژاد جلب توجه می‌کند.

دعوت از این لژیونر جوان فوتبال ایران در حالی انجام شده که در فیفادی شهریورماه حسین نژاد پس از انتقال به آنژی ماخاچ قلعه درخشید و با یک سوپرگل نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، اما خبری از نام او در فهرست تیم ملی نبود تا بسیاری از اهالی فوتبال به سرمربی تیم ملی بابت عدم دعوت از این بازیکن خرده بگیرند.

حالا در شرایطی حسین‌نژاد در فهرست ۲۷ نفره تیم ملی قرار گرفته که روزهای خوبی را در فوتبال روسیه دنبال نمی‌کند، اما کادر فنی در این اردو ترجیح داده تا نام حسین نژاد را در میان بازیکنان دعوت شده به لیست تیم ملی قرار بدهد.

2091623

حسین نژاد البته پیش‌تر سابقه دعوت به اردوهای تیم ملی را دارد و در دو بازی برابر قطر و هنگ کنگ هم برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.

این لژیونر ۲۱ ساله که از جوان‌های مستعد فوتبال ایران به شمار می‌رود حالا با اعتماد دوباره امیر قلعه‌نویی امیدوار است بتواند در دو بازی مقابل قطر و ازبکستان شانس بازی به دست بیاورد و تعداد بازی‌های ملی خود را از عدد ۲ بالاتر ببرد.

منبع