بازدید:۱۰۲ صد آنلاین | عاملان ایجاد رعب و وحشت در مکان عمومی در دام پلیس افتادند. به گزارش صد آنلاین، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در مهر ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین […]

ماجرای درگیری خونین در محله جوانمرد قصاب چه بود؟ / پلیس وارد عمل شد

بازدید:۱۰۲

صد آنلاین | عاملان ایجاد رعب و وحشت در مکان عمومی در دام پلیس افتادند.

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در مهر ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در “شهرری” محدوده جوان مرد قصاب که منجر به مجروحیت شدید یک شهروند شده بود، بررسی موضوع سریعاً در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، بیان داشت: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران، هویت متهم شناسایی شد.

وی عنوان کرد: با جمع بندی اطلاعات بدست آمده در ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در کمتر از ۲ ساعت پس از وصول پرونده مخفیگاه متهم شناسایی و طی یک عملیات منسجم متهم متواری دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این نوع شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهم دستگیر شده علت درگیری را کدورت و مشکلات قبلی دانست و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.