به گزارش “ورزش سه”، سینا اسدبیگی، هافبک سابق پرسپولیس که تا هفته سوم عضو این تیم بود، در آخرین روز نقل و انتقالات از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شد و پیراهن قرمز فولاد را بر تن کرد تا دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. او امشب به هم‌تیمی سابق خود، علیرضا بیرانوند گل اول را زد […]

به گزارش “ورزش سه”، سینا اسدبیگی، هافبک سابق پرسپولیس که تا هفته سوم عضو این تیم بود، در آخرین روز نقل و انتقالات از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شد و پیراهن قرمز فولاد را بر تن کرد تا دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. او امشب به هم‌تیمی سابق خود، علیرضا بیرانوند گل اول را زد و تاثیر زیادی در پیروزی بزرگ تیمش برابر تراکتور داشت.

اسدبیگی در مورد اینکه اشتباه بیرانوند در گل او تاثیرگذار بود گفت: اشتباه که نمی‌شود گفت چون من مستقیم زدم و در آن لحظات باید تصمیم بگیری که ارسال کنی یا مستقیم بزنی و من طبق فکرهایی که از قبل تجسم کرده بودم، آن لحظه تصمیم گرفتم مستقیم بزنم و خیلی بابت این گل خوشحالم.

اسدبیگی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس بابت کنار گذاشتنش گله‌ای دارد یا نه، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و هواداران زیادی دارد، اما ترجیحا در مورد پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. انشاالله در مصاحبه‌های بعدی.

او در مورد اینکه با این گل به پرسپولیس کمک کرده، گفت: من الان بازیکن تیم فولاد هستم و حرفه‌ای این است که در مورد پرسپولیس الان صحبت نکنم.

اسدبیگی راجع به اینکه فولاد گامی به سمت بالای جدول برداشته گفت: ما تصمیم گرفتیم بازی به بازی پیش برویم. خداراشکر هفته پیش بردیم و این هفته هم بازی سختی اینجا مقابل تراکتور داشتیم. طبق تمریناتمان و گفته‌های کادر فنی در تبریز نتیجه خوبی گرفتیم.

او در مورد اینکه فصل پیش شایعه پیوستنش به تراکتور مطرح بود، گفت: من پیشنهاد تراکتور را داشتم، ولی چون تحت قرارداد پرسپولیس بودم تصمیم گرفتم بمانم.

این هافبک در مورد کار با یحیی گل‌محمدی گفت: آقا یحیی خداراشکر هرجا می‌رود با نتایجش نشان می‌دهد چقدر مثبت عمل کرده است. الان فولاد هم شخصیت گرفته و باید به فولاد هم احترام گذاشت و ما قطعا جزو ۴ تیم بالای جدول خواهیم بود.

منبع