به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری که فصل گذشته هدایت تراکتور را بر عهده داشت، امشب در به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت فولاد نشست. او پس از پیروزی ۲-۱ فولاد در این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تبریز برگشتم. خاطرات بسیار خوبی از اینجا دارم. خودتان شاهد هستید در آن ۴۵ […]

به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری که فصل گذشته هدایت تراکتور را بر عهده داشت، امشب در به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت فولاد نشست. او پس از پیروزی ۲-۱ فولاد در این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تبریز برگشتم. خاطرات بسیار خوبی از اینجا دارم. خودتان شاهد هستید در آن ۴۵ روزی که من در خدمت باشگاه خوب تراکتور بودم، با همه وجودم کار کردم و نتایج هم گویای همه چیز بود. برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

او سپس در خصوص بازی گفت: بازی امشب فوق‌العاده‌ تاکتیکی بود و بچه‌های ما با تمام وجود چه در بخش دفاع و چه در بخش حمله پشت هم بودند. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و تکلیف‌مان برای دقایق بازی مشخصی بود. پرسی روی تراکتور گذاشتیم و شما دیدیم که تراکتور واقعا از لحاظ بازیسازی و ساخت بازی از عقب عقیم شد. باز هم به بچه‌ها تبریک می‌گویم، چون امروز فوق‌العاده‌ بودند و این برد را به هواداران خوب‌مان که همیشه پشت‌مان بودند، تقدیم می‌کنم.

مطهری در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد از مسئولان و هواداران تراکتور گلایه دارد، عنوان کرد: من اینجا خیلی تلاش کردم. نهایت تلاشم را کردم اما همیشه یاد گرفتم که گله نکنم، چون گله آدم‌ها را کوچک می‌کند. به خاطر همین برد خوب نمی‌خواهم گله داشته باشم. برای تیم تراکتور آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر برایشان بهترین اتفاقات بیفتد. من تعهد کاری و اخلاقی دارم و هر جا که بودم، با همه وجودم کار کردم.

وی افزود: تراکتور هم یکی از باشگاه‌هایی بود که با همه وجودم کار کردم و اگر خاطرتان باشد، گفتم که آمدم اینجا کار کنم، نه اینکه حرف بزنم. نتایج هم گویای همه چیز است و خود مردم هم مهم‌ترین‌‌ها هستند و می‌توانند قضاوت کنند. باز هم من از همه کسانی که اینجا به من کمک کردند و بچه‌های تیم که پارسال فوق‌العاده زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. همانطور که گفتم گله آدم‌ها را کوچک می‌کند و یاد گرفتم که گله نکنم.

مطهری در مورد جدایی از تراکتور و طلب خود از این باشگاه عنوان کرد: من هم از تراکتور طلب دارم اما یک‌ چک به من دادند که البته هنوز تاریخش نرسیده است. در خصوص فسخ قراردادم هم باید بگویم باشگاه تراکتور خیلی علاقه‌مند بودند که من باشم و خود بازیکنان هم علاقه‌مند بودند، اما اگر یادتان باشد من یک مصاحبه داشتم و گفتم کار من سرمربی‌گری است و اگر قرار باشد در ایران مربی‌گری کنم، فقط کمک آقای یحیی گل‌محمدی می‌شوم، چون ایشان را به لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم. تراکتور هم خیلی به من لطف داشت و گفت بمان اما من نمی‌ماندم.

او در پاسخ به اینکه آیا پس از حضور اسکوچیچ هم حاضر نبود در تراکتور بماند، گفت: نه. من حرفم را زده بودم. باز هم تشکر می‌کنم. باشگاه تراکتور واقعا پافشاری کردند که من بمانم و از لطف‌شان ممنونم، اما چون آن صحبت را کرده بودم، دیگر جایز نبود بمانم.

منبع