به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم میکس ریکرو ایران در مسابقات جام ریاست جمهوری تاحیکستان با ترکیب رضا شبانی و مبینا فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نماینده گرجستان با امتیاز ۶ بر صفر به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه‌نهایی مقابل نماینده قرقیزستان با امتیاز ۵ […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم میکس ریکرو ایران در مسابقات جام ریاست جمهوری تاحیکستان با ترکیب رضا شبانی و مبینا فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نماینده گرجستان با امتیاز ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران در نیمه‌نهایی مقابل نماینده قرقیزستان با امتیاز ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و فینالیست شد.
تیم ایران در فینال با نتیجه ۵ بر یک مقابل نماینده روسیه با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و طلایی شد.

در بخش انفرادی رضا شبانی در دور نخست مسابقات با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نماینده تاجیکستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کمانداری از گرجستان به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی مقابل کمانداری از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

مبینا فلاح پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم مقابل کمانداری از ترکمنستان به نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. فلاح در دور سوم با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نماینده ازبکستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر یک مقابل کمانداری از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست شد.

رقابت‌های فینال انفرادی فردا آغاز می‌شود.

منبع: ایسـنا