به گزارش “ورزش سه”، بازی پرسپولیس با چادرملو برای سرخ‌ها سه امتیاز و سه تلفات را به همراه داشت. بعد از مصدومیت اوستون اورونوف و حسین کنعانی، در دقایق پایانی نیمه دوم نوبت به سروش رفیعی رسید که بعد از یک برخورد سخت روی زمین بیفتد و با فریاد، از درد به خودش بپیچد. شرایط […]

به گزارش “ورزش سه”، بازی پرسپولیس با چادرملو برای سرخ‌ها سه امتیاز و سه تلفات را به همراه داشت. بعد از مصدومیت اوستون اورونوف و حسین کنعانی، در دقایق پایانی نیمه دوم نوبت به سروش رفیعی رسید که بعد از یک برخورد سخت روی زمین بیفتد و با فریاد، از درد به خودش بپیچد.

شرایط سروش رفیعی بعد از مصدومیت و احساس درد او باعث شد با برانکارد در دقیقه ۷۶ از زمین بیرون آورده شود و سعید مهری به عنوان آخرین تعویضی پرسپولیس به جای سروش وارد میدان مسابقه شد.

2091418

شرایط سروش رفیعی باعث نگرانی هوادران و اعضای تیم پرسپولیس شده بود که حالا با اعلام پزشک پرسپولیس بعد از بررسی‌های پزشکی مشخص شد که سروش رفیعی مشکل حادی ندارد و فقط در آن برخورد دچار ضرب‌دیدگی شده و بنابراین بعد از فیفادی می‌تواند تیمش را همراهی کند.

در شرایطی که کنعانی و اورونوف به علت مصدومیت چند هفته در اختیار کادرفنی نخواهند بود، وضعیت مطلوب سروش رفیعی می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس و البته خوان کارلوس گاریدو باشد.

منبع