به گزارش “ورزش سه”، مهدی مهدی‌پور که اواخر فصل گذشته لیگ برتر با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد، حالا با گذشت بیش از ۵ ماه از دوران نقاهت شرایط مناسبی از نظر جسمانی دارد. هافبک باتجربه و خوش‌تکنیک استقلالی‌ها حالا تمرینات سبک را شروع کرده و در […]

به گزارش “ورزش سه”، مهدی مهدی‌پور که اواخر فصل گذشته لیگ برتر با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد، حالا با گذشت بیش از ۵ ماه از دوران نقاهت شرایط مناسبی از نظر جسمانی دارد.

هافبک باتجربه و خوش‌تکنیک استقلالی‌ها حالا تمرینات سبک را شروع کرده و در تمرینات چمنی نیز آماده نشان می‌دهد. او البته باید آرام آرام به شرایط اوج برگردد، اما پیش‌بینی می‌شود که زودتر از حد تصور شرایط بازی کردن را به دست بیاورد.

با شرایطی که مهدی‌پور دارد او تا چند هفته دیگر پابه توپ خواهد شد ، اما چون نامش از لیست تیم در ابتدای فصل خارج شده، برای بازگشت به ترکیب آبی‌ها باید تا نیم فصل صبر کند.

پیش‌بینی می‌شود که مهدی‌پور بتواند با رسیدن به شرایط ایده‌آل بدنی و فنی از ابتدای نیم فصل دوم استقلال را همراهی کند و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

منبع