به گزارش “ورزش سه”، یکی از بازی‌های مهیج هفته هفتم در اصفهان و میان ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک برگزار شد که شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند شکست سنگین ۴ بر صفر را به حریف تحمیل کنند. یکی از اتفاقات جالب این بازی در صحنه گل دوم آلومینیوم رخ داد که بعد از این گل تقریبا […]

به گزارش “ورزش سه”، یکی از بازی‌های مهیج هفته هفتم در اصفهان و میان ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک برگزار شد که شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند شکست سنگین ۴ بر صفر را به حریف تحمیل کنند.

یکی از اتفاقات جالب این بازی در صحنه گل دوم آلومینیوم رخ داد که بعد از این گل تقریبا کار برای ذوبی‌ها تمام شد و در ادامه اراکی‌ها به گل‌های سوم و چهارم هم رسیدند.

قبل از آنکه امین کاظمیان، مهاجم آلومینیوم، گل دوم را در دقیقه ۵۳ برای تیمش بزند، گریگول چابرادزه بازیکن گرجستانی ذوب‌آهن به علت مصدومیت جزئی از زمین بیرون رفته بود. پیش از آنکه چابرادزه مجوز بازگشت به زمین را از داور وسط بگیرد، آلومینیوم به گل رسید تا ذوب‌آهن در شرایط ده نفره بودن گل دوم را دریافت کند.

2091072

محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن که قبل از بازی امید لطیفی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، بعد از بازی با آلومینیوم به موضوع مصدومیت چابرادزه داخل زمین اشاره کرد و گفت: «گل دوم برای آلومینیوم خوش تایم بود و ما در آن زمان ده نفره بودیم و گریگول تازه مصدوم شده بود.»

ذوب‌آهن که شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ بیست‌وچهارم داشت، حالا باید ریکاوری مناسبی انجام بدهد و در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر با پوشش نقاط ضعف خود آماده مسابقه با استقلال در هفته هشتم شود.

منبع