به گزارش “ورزش سه”، ناکامی‌های تیم هوادار همچنان ادامه دارد و این تیم پس از هفت هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر، تنها سه تساوی به دست آورده و در چهار بازی دیگر شکست خورده است. با وجود این نتایج ضعیف، هوادار در مسابقه مقابل استقلال توانست اولین گل خود را در این فصل […]

به گزارش “ورزش سه”، ناکامی‌های تیم هوادار همچنان ادامه دارد و این تیم پس از هفت هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر، تنها سه تساوی به دست آورده و در چهار بازی دیگر شکست خورده است. با وجود این نتایج ضعیف، هوادار در مسابقه مقابل استقلال توانست اولین گل خود را در این فصل به ثمر برساند و کمی از فشارهای انتقادی را کاهش دهد.

رحمتی در نشست خبری پس از بازی گفت: در ابتدای صحبت‌هایم به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و تبریک می‌گویم به تیم استقلال که سه امتیاز بازی امروز را کسب کرد. از دید من در رابطه با بازی امروز فقط می‌توانم بگویم حلقه گمشده بازی امروز جسارت بود. با احترام کامل برای تمام داوران ایران و همچنین آقای مهدوی، و داورانی که در اتاق وار (VAR) نشسته بودند، صد درصد توپی که به دست آقای سیلوا خورد پنالتی بود.

وی گفت: اصلاً نمی‌شود شما بگویید آن توپ پنالتی نبود. با احترامی که برایشان احترام قائلم؛ قضاوتشان کاملاً عالی و عادلانه بود و خیلی خوب بود. ولی می‌گویم چون تیم من طرفدار ندارد، مقداری در این‌گونه صحنه‌ها حقش ضایع می‌شود. چه بسا از دید من آن توپ نیمه اول پنالتی بود، اما پنالتی دومی که گرفته شد، پنالتی نبود. آن برای تیم من مهم بود که تیم من ۱-۰ جلو می‌افتاد؛ جلوی تیمی که دارد با استقلال بازی می‌کند و اینکه میهمان تیم استقلال است.

رحمتی گفت: در حضور تماشاگران استقلال، تیم من با آن پنالتی انگیزه مضاعفی پیدا می‌کرد. نیمه اول مقداری ترسو بودیم، ولی با این حال می‌توانستیم یک بر صفر جلو بیفتیم. بازی که ۱-۰ عقب افتادیم، ما یک موقعیت خیلی خوب گلزنی را داشتیم که از دست دادیم. می‌توانستیم بازی را ۱-۱ به رختکن ببریم، اما متأسفانه ۲-۰ به رختکن رفتیم.

وی گفت: نیمه دوم بچه‌هایمان خیلی خوب بازی کردند. با آن تغییر تاکتیکی که دادیم و یکی از مهاجمانمان را آوردیم عقب‌تر و تبدیل به هافبک کردیم، توانستیم خط هافبک را ۲-۱ کنیم و کاملاً سوار تیم استقلال شدیم. سعی کردیم تیم استقلال را از جلو پرس کنیم، ولی بالاخره استقلال است و بازیکنان باکیفیتش… در مجموع، خسته نباشید می‌گویم به بازیکنانم؛ زحمت زیادی کشیدند. ولی می‌گویم در تیم خودم باید جسارت بیشتری باشد. بازیکنانی که جسور و وظیفه‌شناس نیستند، از این به بعد در تیم من بازی نمی‌کنند.

2091121

سرمربی هوادار درخصوص اینکه گفته می شود نیمه اول بدون VAR بوده، گفت: درباره صدا و سیما و دوربین‌ها هم باید بگویم که این موضوع مشکلات فوتبال ما را تأیید می‌کند. فوتبال ما مشکلات اساسی دارد و به سمت و سویی می‌رود که در حال نابودی است. پول تبلیغات، اسپانسر و دیگر مبالغ دریافت می‌شود، اما عملاً نیمه اول طبق گفته‌های شما بدون VAR بوده است. باید از باشگاه هوادار تشکر کنم که دوربین‌هایش را در اختیار مسابقه گذاشت.

وی در مورد اینکه در تصاویر تلویزیونی هم ظاهراً برخورد او با بختیاری‌زاده گرم نبوده، گفت: ما کلاً دنبال حواشی هستیم و به همین دلیل است که فضای مجازی فوتبال ایران مسموم است و بیشتر به حواشی پرداخته می‌شود. من رفتم خدمت ایشان به عنوان بازیکن اسبق استقلال و سرمربی تیم استقلال دست دادم و صحبت کردیم. هر چیزی هم که بوده کنار رفته و من آخر بازی هم رفتم به ایشان خسته نباشید گفتم و برایشان آرزوی موفقیت کردم. ایشان هم برای من همین‌طور. شما بهتر است به این فکر کنید که ۶۰ درصد از مردم ما در فضای مجازی چه کار می‌کنند؟ به این سوال فکر کنید و این را در کنفرانس بعدی از من بپرسید و جوابش را به شما می دهم. جایزه می گذارم و در کنفرانس بعدی پاسخ آن را خواهم داد.

او درخصوص اینکه چقدر امیدوار است تیمش از بحران خارج شود، گفت: در مورد آینده تیم هم باید بگویم که بازی تراکتور و استقلال ما را دیدید. ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی تلاش کردند. شما تفاوت استقلال و هوادار را در تعویض‌های دو تیم می‌توانید ببینید. بازیکنان جوانی مثل گودرزی ۲۱ ساله، طهماسبی ۱۷ ساله و دیندار ۱۸ ساله برای ما بازی کردند. این در حالی است که تعویض‌های استقلال کیفیت دیگری داشتند. ما بودجه‌ای مشخص و محدود داریم، نه پول زیرمیزی داریم و نه رومیزی و بدون امکانات مالی مناسب تلاش می‌کنیم. بازیکنان جوان ما، مثل دیندار و طهماسبی، بسیار تلاش می‌کنند و جای پیشرفت دارند. خدا را شکر امروز توانستیم اولین گل‌مان را بزنیم و یکی از صفرهای مقابل ناممان را برداشتیم. از هفته آینده، به دنبال برداشتن صفرهای دیگر از جدول هستیم.

رحمتی در پایان و درخصوص اینکه آیا کار آنها برای ماندن در لیگ برتر سخت نیست، گفت: به طور کلی، کارمان سخت است و اگر در جدول بمانیم، مثل قهرمانی است. ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم و شرایط خوبی نداشتیم. من تیمی را تحویل گرفتم که در پنج بازی آخر فصل گذشته ۲۱ گل خورده و یک گل زده بود. بازی تراکتور را ببینید، ساختار دفاعی ما بهتر شده و امروز دیدید که موقعیت‌های ۱۰۰ درصدی را گل نمی‌کنیم. این بخاطر فشار و استرسی است که روی تیم ماست. اما بعد از اینکه یک گل زدیم، تیم از نظر روحی و روانی بهتر شد و در بازی‌های بعدی هم پیشرفت خواهیم کرد.

منبع