فدراسیون فوتبال معتقد است رای پرونده بیرانوند قطعی نیست و در تجدید نظر بررسی می‌شود. پس از اعلام رای عجیب علی رضا بیرانوند در شکایت باشگاه پرسپولیس برای فسخ قانونی و اعتراض پرسپولیسی‌ها به رای صادره فدراسیون فوتبال مدعی شد این رای قطعی نیست و قابل تجدید نظر است. فدراسیون فوتبال از طریق کمیته وضعیت […]


فدراسیون فوتبال معتقد است رای پرونده بیرانوند قطعی نیست و در تجدید نظر بررسی می‌شود.

پس از اعلام رای عجیب علی رضا بیرانوند در شکایت باشگاه پرسپولیس برای فسخ قانونی و اعتراض پرسپولیسی‌ها به رای صادره فدراسیون فوتبال مدعی شد این رای قطعی نیست و قابل تجدید نظر است.

فدراسیون فوتبال از طریق کمیته وضعیت با صدور این رای بعد از چند ماه تاخیر قصد دارد در صورت اعتراض باشگاه پرسپولیس به استیناف و تجدید نظر خواهی این باشگاه چند ماهی هم جواب استیناف را به تعویق بیندازد و تراکتور و بیرانوند بتوانند از فرص باقی مانده برای ادامه لیگ استفاده کنند.

این در حالی است که بیشتر کارشناسان حقوقی معتقدند این رای وجهه قانونی ندارد و کمیته تعیین وضعیت اجازه صدور رای تعلیقی ندارد و اینکه عمل بیرانوند در فسخ قرارداد غیر قانونی بوده است مسجل شده و این بازیکن باید محروم شود.

حال فدراسیون فوتبال با وعده استیناف زمان بیشتری برای تراکتور و بیرانوند در نظر گرفته است تا شائبه‌ها در مورد ملا حظات فدراسیون پیرامون باشگاه تراکتور و زنوزی قوت بگیرد.

چندی قبل زنوزی فدراسیون و شخص تاج را تهدید به افشاگری کرد.

باشگاه پرسپولیس می‌تواند بدون مراجعه به استیناف شکایت خود را با شواهد و مدارک موجود به فیفا ببرد، اما احتمال می‌رود با کدخدا منشی فعلا در حد استیناف بسنده کنند و اگر به نتیجه نرسیدند شکایت خود را به فیفا ببرند.

+