به گزارش “ورزش سه”، میلاد سرلک فصل گذشته در زمستان به علت سپری کردن خدمت سربازی پرسپولیس را ترک کرد و این جدایی اجباری در شرایطی اتفاق افتاد که او در نیم فصل اول در ترکیب ثابت سرخپوشان حضور داشت. میلاد سرلک در ملوان از ناحیه کمر مصدوم شد و بازی‌های پایانی فصل را از […]

به گزارش “ورزش سه”، میلاد سرلک فصل گذشته در زمستان به علت سپری کردن خدمت سربازی پرسپولیس را ترک کرد و این جدایی اجباری در شرایطی اتفاق افتاد که او در نیم فصل اول در ترکیب ثابت سرخپوشان حضور داشت.

میلاد سرلک در ملوان از ناحیه کمر مصدوم شد و بازی‌های پایانی فصل را از دست داد. او پس از گرفتن کسری خدمت پیش از بازی الاهلی به لیست سرخپوشان اضافه شد و در بازی‌های اخیر سکونشین و نیمکت‌نشین بوده است.

شنیده می‌شود میلاد سرلک در لیست بازی پرسپولیس برای دیدار با چادرملو اردکان قرار گرفته و می‌تواند با نظر خوان کارلوس گاریدو اولین بازی فصلش را در هفته هفتم تجربه کند‌.

سرلک ماه‌هاست از بازی رسمی دور بوده و باید دید سرانجام جه زمانی می‌تواند دوباره با پیراهن پرسپولیس در میانه میدان بازی کند. او می‌تواند رقیب جدی برای مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو و حتی سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس باشد.

منبع