بازدید:۳ | صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت قاچاقچیان سوخت خبر داد.   به گزارش صد آنلاین، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده قاچاق ۵۶ هزار و ۶۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۳۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی […]

قاچاقچیان سوخت نقره داغ شدند

بازدید:۳

| صد آنلاین | مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت قاچاقچیان سوخت خبر داد.

 

به گزارش صد آنلاین، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده قاچاق ۵۶ هزار و ۶۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۳۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را به پرداخت ۳۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن پور، شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را برای معاونت در حمل کالای قاچاق با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت هزار و ۳۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه متخلفان این پرونده را در مجموع به پرداخت هزار و ۷۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
حسن پور گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و عملیات، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی ریز به پرونده حمل ۲۲ هزار و ۹۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش هفت میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی، تخلف قاچاق را محرز و متخلف را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل بیشتر بودن ارزش خودرو حامل سوخت کشف شده، هفت میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال معادل ارزش سوخت قاچاق به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز هنگام بازرسی از خودروهای عبوری این میزان سوخت را از یک دستگاه کامیون کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی سوخت در دام تعزیرات

کیومرث حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بندرعباس به پرونده حمل ۲۶ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف حمل سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال برای خودرو حامل سوخت به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: مأموران پاسگاه انتظامی ایسین، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی بندرعباس ارسال کردند.

مهر