به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس طی چند روز یک شادی وصف ناپذیر و یک تساوی دور از انتظار را کسب کرد. پس از پیروزی بزرگ در دربی، هواداران این تیم تنها به برد مقابل پاختاکور فکر می‌کردند، اما نماینده سرسخت ازبکستانی زیر باران تهران یک امتیاز گرفت تا دست پرسپولیس از برد آسیایی کوتاه بماند. […]

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس طی چند روز یک شادی وصف ناپذیر و یک تساوی دور از انتظار را کسب کرد. پس از پیروزی بزرگ در دربی، هواداران این تیم تنها به برد مقابل پاختاکور فکر می‌کردند، اما نماینده سرسخت ازبکستانی زیر باران تهران یک امتیاز گرفت تا دست پرسپولیس از برد آسیایی کوتاه بماند.

حالا پرسپولیس آن دیدار را به فراموشی سپرده و برای چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر بعد از شکست دادن فولاد، آلومینیوم و استقلال خودش را آماده کرده است.

سرخ‌ها در شرایطی به مصاف چادرملو در ورزشگاه تختی می‌روند که امید عالیشاه، کاپیتان اول‌شان را به علت مصدومیت در اختیار ندارند، اما سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی این تیم نخواهند داشت.

2090538

پرسپولیس در بازی برابر چادرملو تغییرات مهمی خواهد داشت و سرخپوشان بار دیگر از وحید امیری در خط حمله و از اوستون اورونوف در خط هافبک استفاده خواهند کرد. همچنین زمزمه‌هایی در مورد بازگشت یاسین سلمانی به لیست و حتی ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد.

*گندوز و چالش چهارمین کلین شیت
آلکسیس گندوز با وجود ایراداتی که داشته خود را به خوبی در خط دروازه پرسپولیس جا انداخته و تاکنون در بردهای لیگ برتری تیمش سه کلین شیت را ثبت کرده و انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد.

*خط دفاعی پرسپولیس، بدون تغییر
گاریدو چینش مورد علاقه خود در خط دفاعی را پیدا کرده است. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع هستند و ایوب العملود و میلاد محمدی به ترتیب مدافع راست و چپ پرسپولیس خواهند بود. این ترکیب ۴ نفره مورد علاقه گاریدو است و تغییری به نسبت بازی قبلی نکرده است.

2090540

*خروج خدابنده‌لو و بازگشت اورونوف
در بازی با پاختاکور گاریدو از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. حال با خروج او مسعود ریگی دوباره تک هافبک دفاعی است و کمی جلوتر سروش رفیعی نقش آفرینی می‌کند. با بازگشت اوستون اورونوف به ترکیب و پست وینگر چپ امیری دیگر در خط هافبک بازی نمی‌کند. وینگر راست پرسپولیس نیز احتمالا همانند بازی‌های قبلی فرشاد احمدزاده خواهد بود.

*علیپور از تنهایی درآمد
پرسپولیس مقابل چادرملو بار دیگر با یک مهاجم سایه بازی می‌کند. وحید امیری در خط حمله این وظیفه را برعهده دارد و در نوک خط آتش پرسپولیس نیز علی علیپور قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به این شرح است:
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور

منبع