شفقنا ورزشی- دروازه‌بان استقلال در فصل جدید لیگ برتر موفق به ثبت‌ کلین‌شیت نشده است.   به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از فوتبالی، لیگ بیست‌وچهارم به‌جای اینکه لیگ برتر باشد، برای حسینی به لیگ بدتر تبدیل شده و این بازیکن مشخصا تمرکز بالایی ندارد. سیدحسین با گذشت پنج هفته از فصل جدید رقابت‌ها، […]

شفقنا ورزشی- دروازه‌بان استقلال در فصل جدید لیگ برتر موفق به ثبت‌ کلین‌شیت نشده است.

 

به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از فوتبالی، لیگ بیست‌وچهارم به‌جای اینکه لیگ برتر باشد، برای حسینی به لیگ بدتر تبدیل شده و این بازیکن مشخصا تمرکز بالایی ندارد. سیدحسین با گذشت پنج هفته از فصل جدید رقابت‌ها، در تمامی مسابقات گل خورده تا او و کلین‌شیت دو خط موازی باشند. البته با نگاهی کلی به گل‌های خورده استقلال متوجه می‌شویم که دو مورد از آن پنالتی بوده و در سایر موارد هم بی‌دقتی و اشتباهات فردی خط دفاعی استقلال نقش مهمی در گل‌های خورده حسینی داشته است.

حسینی در مهم‌ترین دیدار این فصل هم نتوانست برای آبی‌ها کلین‌شیت کند و این محمد‌حسین کنعانی‌زادگان بود که ضربه پنالتی خود را خلاف جهت حرکت کاپیتان استقلال وارد دروازه آبی‌ها کرد تا استقلال بازنده دربی شود.

 

استقلال فردا و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر باید مقابل هوادار قرار بگیرد و سیدحسین حسینی امید زیادی به ثبت اولین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وچهارم دارد.

 

هوادار با سیدمهدی رحمتی در لیگ بیست‌وچهارم هنوز موفق به گلزنی نشده و این برای بنفش‌ها یک آمار منفی محسوب می‌شود.

 

از حیث گلزنی، هوادار بدترین تیم لیگ برتر است و برای همین سیدحسین حسینی امید دارد اولین کلین‌شیت خود را ثبت کند.

 

اکنون باید دید آیا عدد یک جلوی تعداد کلین‌شیت های سیدحسین در فصل جدید ثبت می‌شود یا نه.

 

 

+