نشریه «سان» مدعی شد، غول‌های کاتالان به دقت شرایط آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد را زیر نظر دارند. این وینگر آرژانتینی فصل گذشته عملکرد درخشانی از خودش نشان داد و در ۱۵ گل (۱۰ گل و ۵ پاس گل) تأثیر مستقیم داشت. با وجود این عملکرد خیره‌کننده، این بازیکن ۲۰ ساله در فصل جدید اغلب روی […]

نشریه «سان» مدعی شد، غول‌های کاتالان به دقت شرایط آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد را زیر نظر دارند.

این وینگر آرژانتینی فصل گذشته عملکرد درخشانی از خودش نشان داد و در ۱۵ گل (۱۰ گل و ۵ پاس گل) تأثیر مستقیم داشت. با وجود این عملکرد خیره‌کننده، این بازیکن ۲۰ ساله در فصل جدید اغلب روی نیمکت قرار گرفته است. او تنها در سه بازی از ۹ بازی‌اش در ترکیب اصلی قرار داشته و کمبود زمان بازی منجر به ادعاهایی درباره درگیری او با اریک تن‌هاخ شده است.

پس از اینکه او در شکست ۲-۱ مقابل برایتون در ماه آگوست از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، گارناچو یک پست معماگونه در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «خدا برای من نقشه‌ای دارد.»

حالا باشگاه بارسلونا احساس می‌کند که ممکن است فرصتی برای جذب این ستاره جوان آرژانتینی داشته باشد. اگرچه رافینیا به عنوان وینگر چپ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، گارناچو می‌تواند بیشتر به خط حمله آنها قدرت ببخشد و هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت به تیم کمک کند. منچستریونایتد او را ۵۰ میلیون پوند ارزش‌گذاری کرده است و غول‌های اسپانیایی برای جذب این بازیکن ۲۰ ساله که پتانسیل بالایی دارد، چنین مبلغی پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: افشاگری درباره رونالدو و بیل؛ آن‌ها می‌خواستند به منچستریونایتد بیایند!/ اگر می‌آمدند اوضاع تیم اینگونه نمی‌شد…

منبع: خبـر ورزشی