ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته هفتم لیگ برتر ، اظهار داشت: تبریک جانانه به مازیار زارع برای ساختن این تیم خیلی خوب می‌گویم. جایگاه‌ ملوان در جدول نشان‌دهنده صلابت و ثباتش است. واقعا یک تیم کامل با سبک و ریتم خوب و یکی از تیم‌های خیلی خوب این […]

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته هفتم لیگ برتر ، اظهار داشت: تبریک جانانه به مازیار زارع برای ساختن این تیم خیلی خوب می‌گویم. جایگاه‌ ملوان در جدول نشان‌دهنده صلابت و ثباتش است. واقعا یک تیم کامل با سبک و ریتم خوب و یکی از تیم‌های خیلی خوب این فصل هستند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد فردا چه بازی سختی پیش رو داریم. بچه‌ها باید با تمرکز کامل و آمادگی ذهنی خوب وارد زمین شوند تا ابتدا یک بازی باکیفیت انجام بدهیم و سپس ۳ امتیاز را کسب کنیم. هرچند بازی سختی است. شرایط فعلی ملوان در چند سال گذشته منحصر به فرد بوده و نشان می‌دهد تیم خیلی خوب و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: بازی‌های باکیفیت ملوان در فصل جاری، کار ما را بسیار سخت‌ می‌کند و امیدوارم فردا بچه‌های ما همانی که باید باشند. امیدوارم با تمرکز لازم و اعتماد به نفس کافی، نتیجه خوبی کسب کنیم.

الهامی درخصوص اینکه چه برنامه‌ای برای پیروزی مقابل ملوان دارند، گفت: قطعا اول و آخر باید تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم. کارهایی که باید انجام بدهیم، در طول هفته انجام داده‌ایم. ملوان نقاط قوت زیادی دارد و سعی می‌کنیم با پوشش نقاط قوت حریف، در صورت مهیا بودن شرایط به نتیجه مدنظر برسیم.

 

+