آخرین تقابل استقلال و هوادار بدون تماشاگر بود ولی اعتراض به داوری از سوی بازیکنان و مربیان دو تیم قطع نشد. به گزارش خبرگزاری آنا، تیم‌های هوادار و استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰ فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم تا به حال ۷ […]

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و هوادار| از برخورد گرم نکونام و شجاعی تا اعتراض به قضاوت داوری در روز غیبت تماشاگران

آخرین تقابل استقلال و هوادار بدون تماشاگر بود ولی اعتراض به داوری از سوی بازیکنان و مربیان دو تیم قطع نشد.

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم‌های هوادار و استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰ فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم تا به حال ۷ بار رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و تمامی بازی‌ها به سود استقلال به پایان رسیده است. آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه دستگردی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید که حواشی آن به شرح زیر است: 

*به دلیل آنکه بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شد و با تصمیم شورای تأمین این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

*مسعود شجاعی و جواد نکونام سرمربیان وقت دو تیم که در اوساسونا و تیم ملی همبازی بودند برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند. ضمن اینکه شجاعی با دیگر اعضای کادرفنی استقلال برخورد صمیمانه‌ای داشت.

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و هوادار|

*استقلال قبل از اتمام دقیقه یک به گل رسید. 

*اعتراض به داوری در این بازی از سوی دو تیم وجود داشت و در پایان بازی هم مربیان هوادار معتقد بودند داوری در این بازی به سود استقلال بوده است.

*جواد نکونام در کنار زمین به شیوه بازیکنان خود معترض بود و از آنها می‌خواست تلاش بیشتری از خود نشان دهند. 

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و هوادار|

*استقلال که بازی بسته‌ای از خود نشان می‌داد در دقایق پایانی به شدت تحت فشار بود و بازیکنان هوادار که راهی برای گلزنی پیدا نکردند به قضاوت داور معترض بودند و علی صفایی ناچار به استفاده از کارت زرد خود شد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و هوادار|

+