به گزارش “ورزش سه”، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک شرکت کرد و درباره شرایط تیم خود در این مسابقه صحبت کرد، ربیعی نگرانی خود را از دوری طولانی مدت تیمش از ورزشگاه خانگی ابراز کرد و گفت که این موضوع ممکن است بر عملکرد […]

به گزارش “ورزش سه”، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک شرکت کرد و درباره شرایط تیم خود در این مسابقه صحبت کرد، ربیعی نگرانی خود را از دوری طولانی مدت تیمش از ورزشگاه خانگی ابراز کرد و گفت که این موضوع ممکن است بر عملکرد تیم در بازی فردا تأثیر بگذارد. او همچنین اعلام کرد که دو بازیکن را برای این مسابقه در اختیار نخواهد داشت و بر اهمیت استراتژی و توانایی تیم تأکید کرد.

محمد ربیعی در ابتدا گفت: با شناختی که دو تیم نسبت به یکدیگر دارند بازی خوبی را شاهد خواهیم بود، تیم آلومینیوم بسیار قابل احترام است و با توجه به فصلی که در آنجا حضور داشتم باشگاه آلومینیوم، مردم اراک و کادر فنی آن برای من قابل احترام هستند، امیدوارم هواداران از این مسابقه لذت ببرند.

ربیعی با اعلام نگرانی نسبت به دوری بلند مدت از ورزشگاه خانگی ذوب آهن گفت: تیم ما بعد از بازی با سپاهان حتی یک جلسه هم نتوانست در ورزشگاه فولادشهر تمرین کند، تیم سپاهان در این ورزشگاه بازی‌هایی را داشت و باید از زمین مراقب می‌شد، این یک مقدار تیم ما را در بازی فردا شاید تا حدودی دچار مشکل کند، از زمین ورزشگاه خانگی خود دور بودیم، اما این دلیل نخواهد شد تا تمام توان خود و مسائل تاکتیکی را در بازی فردا به کار نگیریم.

ربیعی درباره جوانگرایی باشگاه ذوب آهن گفت: تیم امسال ذوب آهن از لحاظ میانگین سنی مناسب و رو به پایین است که می‌تواند در آینده برای باشگاه ذوب آهن سرمایه‌های زیادی داشته باشد، ما از این مسئله استقبال می‌کنیم و برنامه جوانگرایی برای خود من اعتقاد بوده است، از طرف دیگر فرصت طلبی و ماجراجویی بازیکنان جوان است که از این فرصت‌ها بهره لازم را ببرند.

2087713

او در ادامه افزود: در لیست بزرگسالان ما بازیکنان زیر ۲۶ سال زیاد داریم و با اینکه جز سهمیه بزرگسال حساب می‌شوند، ۵٫۶ بازیکن ما در این رنج سنی هستند که این اتفاق می‌تواند در آینده به سود باشگاه تمام شود.

سرمربی ذوب آهن در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه مقابل تیم‌های بزرگ نتایج مطلوبی کسب می‌کند و مقابل تیم‌های دیگر نتایج متفاوت است گفت: برای نظر شما احترام خاصی قائل هستم، اما مدل کاری من به شکلی است که بازی به بازی پیش می‌روم و برای هر مسابقه برنامه ریزی ویژه‌ای دارم، حالا بعضی بازی‌ها آنطور که پیش‌بینی انجام دادیم پیش نمی‌رود و تاکتیک‌ها جواب نمی‌دهد، ما بعد از فولاد تمام تمرکزمان روی بازی با آلومینیوم بود و بعد از این مسابقه تمام تمرکزمان را روی مسابقه با استقلال می‌گذاریم.

او در انتها گفت: هواداران ما هفته گذشته در اهواز حاضر شدند و حمایت خاصی از تیم کردند و در این مورد وظیفه دارم تا از آنها تشکر ویژه‌ای انجام دهم، از همه آنها درخواست می‌کنم که فردا تیم را حمایت کنند و شاهد حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه فولادشهر باشیم.

منبع