شایانیوز- اکسسوری برای بانوان بسیار متنوع است. چرا که خب خانوم ها برای اقصی نقاط استایل و بدنشون میتونن اکسسوری بندازن در حالی که آقایون در این وادی بسیار محدود تر هستند. مثلا گوشواره برای بانوان در کشور ما اغرب برای خانوم ها استفاده میشه و خیلی کم پیش میاد که پسری جوان از این […]

شایانیوز- اکسسوری برای بانوان بسیار متنوع است. چرا که خب خانوم ها برای اقصی نقاط استایل و بدنشون میتونن اکسسوری بندازن در حالی که آقایون در این وادی بسیار محدود تر هستند. مثلا گوشواره برای بانوان در کشور ما اغرب برای خانوم ها استفاده میشه و خیلی کم پیش میاد که پسری جوان از این اکسسوری استفاده کرده باش و حتی اگه آقایون بندازند هم چند مدل بیشتر ندارند. اما بانوان به اندازه موهای سرشون مدل گوشواره برای انتخاب دارند که گاهی میون اونها گیر میکنن و انقدر مدلا زیاده که نمیدونن کدوم رو انتخاب کنند. اما بی شک یکی از خوشگلترین سبک های گوشواره برای یک خانوم مدل نگین دار طلایی بزرگ است. این سبک از گوشواره ها زیبایی منحصر به فردی دارند و میتونن ظاهر خانوم رو به شدت زیباتر کنند. 

گوشواره طلای نگین دار

درخشش گوشواره زرد نگین دار

گوشواره های طلایی که نگین دار و بزرگ هستن بی شک یکی از محبوب ترین زیورآلات میون بانوان محسوب می شوند که که با طراحی های خاص و جلوه خوشگلشون، مورد توجه قرار می گیرند. این مدل از گوشواره ها معمولا از طلا ساخته میشن همراه با نگین های درخشانی که بر روشون قرار دارن و زیبایی خاصی به فرد میبخشند. در واقع درخشیدن نگین ها در کنار زردی طلا ترکیبی لوکس و بسیار چشمگیر خواهد شد که در مهمانی و مجالس مورد استفاده قرار میگیرند.

گوشواره طلای نگین دار

چرا گوشواره طلای نگین دار انقدر محبوبه؟

این سبک از گوشواره ها نه فقط به دلیل طراحی جذاب خودشون، بلکه به دلیل فلزات گرانبهایی که دارند مثل طلا، سنگ های قیمتی، از ارزش بسیار بالایی هم برخوردارند و گرون می باشند. جنس طلا به دلیل خاصیت ضد اب بودنش و موندگار بالایی که داره از قدیم ندیم برای ساخت زیورآلات استفاده می شده و از طرفی هم نگین های کار شده بر روی اونها میتونه مواردی مثل الماس، زمرد و یا دیگر سنگ های قیمتی باشه که هر کدوم به میزان نوع و اندازه ای که دارند به ارزششون اضافه میشه.

گوشواره طلای نگین دار

گوشواره نگین دار مخصوص مهمونی 

از طرفی هم اندازه بزرگی که این گوشواره ها دارن باعث شده تا بتونن بیشتر جلب توجه کنند و برخلاف اون دست از گوشواره هایی که ریز تر هستن و ممکنه ساده باشند، این سبک از گوشواره نگین دار طراحی های پیچیده ای دارند. به همین دلیله که به عنوان یک اکسسوری برجسته در استایل افراد به حساب میاد و خودنمایی جذابی دارند. این سبک از گوشواره ها برای روزمره چندان مناسب نیستند و بیشتر در مهمانی ها و مجالس رسمی و مناسبتی استفاده میشن تا یه خاص بودن زیبایی به فرد ببخشند.

گوشواره طلای نگین دار

 

وزن و طرح جالب گوشواره نگین دار

از دیگر نکات مهمی که در رابطه با این گوشواره ها وجود داره اینه که اون ها دارای وزن هستند. به دلیل استفاده از طلا و نگین های بسیار، این سبک گوشواره ها بی شک سنگین تر از گوشواره های معمولی هستند. به همین دلیل هم یکسری از افراد با زیبایی و درخششی که گوشواره های مد نظر دارند، جذابیت قابل توجهی به چهره خود می بخشند که خب این نکته مثبت به اون سنگینیه در میشه.

گوشواره طلای نگین دار

متنوع بودن ذوقدار گوشواره های طلایی نگینی

از نظر طراحی و زیباسازی بخوایم بگیم این مدل از گوشواره واقعا تنوع زیادی در طرح دارد که خب یکسری از اونها دارای طراحی کلاسیک هستند و برخی دیگر از اونها هم با توجه به سلیقه افراد سنتی ساخته می شوند. این در حالیه که یکسری طراحی مدرن و خاص هم هستند که به بازار عرضه شده و سلایق متنوع تری رو در بر میگیرند. در واقع این زیاد بودنه مدل ها به افراد این اجازه رو میده تا برای استایل خود شخصی سازی کنند.

گوشواره طلای نگین دار

گوشواره طلای نگین دار

سرمایه گذاری با گوشواره های طلایی بزرگ

در آخر هم باید بگیم که این مدل از گوشواره ها چون نمادی از ثروت و موقعیت اجتماعی افراد است، میتونه خیلی مهم باشه. اکثرا افراد این زیورالات رو به عنوان هدیه ای بسیار با ارزش در سالگردها و یا عروسی کادو میدن. به همین خاطر گوشواره های طلایی نگین دار بزرگ به عنوان یک سرمایه گذاری با ارزش نیز محسوب می شوند.

گوشواره طلای نگین دار

+