به گزارش زیرنویس، با به پایان رسیدن دوره حضور جواد نکونام در استقلال، حالا اگرچه سهراب بختیاری‌زاده وظیفه سرمربیگری آبی‌پوشان را به صورت موقت بر عهده گرفته ولی باشگاه با صراحت اعلام کرده است یک سرمربی جدید انتخاب خواهد شد و در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر این اتفاق رخ می‌دهد. قطعاً استقلال باید تا […]

به گزارش زیرنویس، با به پایان رسیدن دوره حضور جواد نکونام در استقلال، حالا اگرچه سهراب بختیاری‌زاده وظیفه سرمربیگری آبی‌پوشان را به صورت موقت بر عهده گرفته ولی باشگاه با صراحت اعلام کرده است یک سرمربی جدید انتخاب خواهد شد و در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر این اتفاق رخ می‌دهد.

قطعاً استقلال باید تا قبل از مسابقه با ذوب آهن که ۲۷ مهر برگزار می‌شود، تکلیف سکاندار جدید خود را مشخص کند ولی قضیه لیگ نخبگان آسیا کاملاً متفاوت خواهد بود. استقلال اول آبان در ایران میزبان النصر عربستان است و طبق قانون کنفدراسیون، سرمربی جدید حداکثر باید تا روز ۲۹ مهر به کمیته برگزاری مسابقات معرفی شود.

براساس قانون لیگ نخبگان آسیا، تیم‌ها هیچ محدودیتی برای عوض کردن سرمربیان خود هنگام برگزاری این مسابقات ندارند ولی سرمربی جدید باید حداکثر ۴۸ ساعت قبل از هر مسابقه به کمیته برگزاری مسابقات معرفی شود؛ در غیر این صورت تضمینی برای صدور آی دی کارت او وجود نخواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی