حشمت مهاجرانی، اسطوره فوتبال ایران که در امارات زندگی می‌کند، در سفری چند روزه برای اینکه دیداری با رفقای قدیم، همکاران و شاگردانش تازه کند به ایران آمده است. در تیم زیرنویس تی وی از این فرصت استفاده کردیم و من (سامان خدائی) همراه با مهدی هژبری (سردبیر) و علیرضا ابراهیمی، علیرضا منوچهری و حسین […]

حشمت مهاجرانی، اسطوره فوتبال ایران که در امارات زندگی می‌کند، در سفری چند روزه برای اینکه دیداری با رفقای قدیم، همکاران و شاگردانش تازه کند به ایران آمده است. در تیم زیرنویس تی وی از این فرصت استفاده کردیم و من (سامان خدائی) همراه با مهدی هژبری (سردبیر) و علیرضا ابراهیمی، علیرضا منوچهری و حسین شاهسون (تصویربرداران) به محل اقامت حشمت خان مهاجرانی در تهران رفتیم تا با پرافتخارآفرین‌ترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران گفتگویی داشته باشیم.

ضمن تشکر فراوان از حمید استیلی بابت کمک بسیار زیاد به ساخت این برنامه و انجام گرفتن گفتگو، این وعده را می دهیم که گفتگو با عالیجناب حشمت مهاجرانی فردا در دو قسمت تقدیم شما مخاطبان زیرنویس می شود اما پیش از آن دعوت می کنیم بخش کوتاهی از آن را ببینید و بخوانید:

بعد از جام جهانی ۱۹۷۸ گفته شد قرار است سرمربی پرسپولیس شوید، واقعا قصد داشتید در اوج و جوانی از مربیگری در تیم ملی کناره گیری کنید؟

کن آن زمان از تیم ملی خیلی خسته شده بودم. با خدابیامرز علی عبده در لندن ملاقاتی داشتم. توافق کردیم به پرسپولیس بروم. اما برگشتیم شرایط فرق کرد و دوران انقلاب پیش آمد. اگر اتفاقی پیش نمی‌آمد شاید سرمربی پرسپولیس می‌شدم.

البته این را هم بگویم، برادرخانمم در استقلال، تاج آن دوران بود. پیشنهاد سرمربی گری استقلال را به من داده بود. البته نخواستم بحث فامیل بازی پیش بیاید و به تاج نرفتم.

این قول را به آقای عبده داده بودم، متاسفانه نتوانستم سرمربی پرسپولیس شوم. خیلی هم دوست داشتم با آقای عبده همکاری کنم، نشد. بعدش هم که به امارات آمدم.

منبع: خبـر ورزشی