به گزارش “ورزش سه”، مرتضی پورعلی‌گنجی که پس از مصدومیت رباط صلیبی از ابتدای تابستان به تمرینات گروهی بازگشته بود، با یک بی‌احتیاطی در تمرینات سرخ‌ها برای هفته سوم لیگ، بار دیگر مصدوم شد و بیش از یک ماه دور از میادین بود. شماره هشت پرسپولیسی‌ها که بازی‌های فولاد، الاهلی، آلومینیوم، استقلال و پاختاکور را […]

به گزارش “ورزش سه”، مرتضی پورعلی‌گنجی که پس از مصدومیت رباط صلیبی از ابتدای تابستان به تمرینات گروهی بازگشته بود، با یک بی‌احتیاطی در تمرینات سرخ‌ها برای هفته سوم لیگ، بار دیگر مصدوم شد و بیش از یک ماه دور از میادین بود.

شماره هشت پرسپولیسی‌ها که بازی‌های فولاد، الاهلی، آلومینیوم، استقلال و پاختاکور را از دست داده بود حالا به طور کامل به تمرینات گروهی اضافه شده و آماده بازگشت به میدان است.

با این حال مرتضی پورعلی گنجی چالش سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد. باتوجه به محدودیت‌های لیست بازی‌های لیگ در هر مسابقه چهار ستاره پرسپولیس خط می‌خورند و علاوه بر آن زوج کنعانی-گولسیانی در خط دفاعی پرسپولیس شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

باید دید این بازیکن باتجربه از چه زمانی دوباره در یک بازی رسمی به میدان می‌رود. البته باتوجه به اینکه گاریدو روی بازیکنانی که به تازگی از مصدومیت برگشته‌اند ریسک نمی‌کند، این بازیکن اصلا کار راحتی نخواهد داشت.

منبع