به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان خوب فوتبال جهان میباشد. کریستیانو رونالدو تا به امروز توجه خیلی از تیم ها و مردم را به خودش جلب کرده است. کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگوی مناسب برای علاقه مندان فوتبال شناخته شده است. کریستیانو رونالدو و مسی همیشه در رقابت تنگانگ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان خوب فوتبال جهان میباشد. کریستیانو رونالدو تا به امروز توجه خیلی از تیم ها و مردم را به خودش جلب کرده است. کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگوی مناسب برای علاقه مندان فوتبال شناخته شده است. کریستیانو رونالدو و مسی همیشه در رقابت تنگانگ بین بهترینی وجود دارد و فنهای این دو نفر همیشه در حال مجادله هستند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو را در اندیشه معاصر ببینید

کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.

نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.

کریستیانو رونالدو وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.

کریستیانو رونالدو ابتدا با یک تیم آماتور به نام (آندورنیا) بازی می‌کرد زیرا پدرش در آن باشگاه شاغل بود. در آن زمان رونالدو تنها هشت سال داشت. در سال ۱۹۹۵ یعنی در ده سالگی (کریستیانو رونالدو) کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.

کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر هفده سال یوفا برای تیم (اسپورتینگ لیسبون) مورد توجه (جرارد هولر) سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها شانزده سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد به چشم (سرالکس فرگوسن) بیاید.

در تابستان ۲۰۰۳ کریستیانو رونالدو در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند. پس از بازی، اعضای تیم منچستریونایتد همگی از یک استعداد درخشان سخن می‌گفتند. آنها معتقد بودند بهتر است در آینده در کنار این جوان باشند تا مقابل او./بیتوته

نزدیک بود رونالدو یک فوتبالیست را بکشد!

النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الریان عبور کرده و نخستین پیروزی خود را در این پیکار‌ها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند که البته گل فوق ستاره پرتغالی منجر به اتفاق عجیبی روی نیمکت این تیم شد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بازیکنان النصر پس از گل رونالدو مشغول برپایی جشن و شادی بودند، ناگهان فریاد‌های بازیکنان روی نیمکت النصر، توجهات را به خود جلب کرد. موضوعی که حتی منجر به توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد و پزشکان کنار نیمکت جمع شدند تا به وضعیت یکی از بازیکنان النصر رسیدگی کنند.

اکنون روزنامه الریاضیه ابعاد جدیدی از این اتفاق را اعلام کرده و نوشته است که شادی پس از گل دوم تیم فوتبال النصر مقابل الریان قطر، برای سالم النجدی، مدافع تیم، به مصدومیت ناگهانی منجر شد. او به دلیل این آسیب، توسط کادر پزشکی از زمین به رختکن تیمش در ورزشگاه “الاول پارک” منتقل شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از منابع “الریاضیه”، النجدی که در دقیقه ۳۵ بازی تعویض شده بود، پس از گل کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۶ از نیمکت بلند شد و در حال جشن گرفتن بود که سرش به شدت با بالای نیمکت برخورد کرد. این برخورد باعث بیهوشی او برای چند دقیقه شد.

داور استرالیایی، شون ایوانز، متوجه وضعیت او شد و بازی را متوقف کرد تا مدافع النصر به‌هوش بیاید. سپس او با برانکارد به رختکن منتقل شد و توسط کادر پزشکی تیم معاینه گردید. پس از بررسی، مشخص شد که نیازی به انتقال او به بیمارستان نیست.

النجدی در نهایت به همراه یکی از اعضای کادر پزشکی، پیاده از ورزشگاه خارج شد. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی النصر، در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های خارجی اعلام کرد: بازیکن دچار افزایش فشار خون شده و ما وضعیت او را پیگیری خواهیم کرد./فرارو

راز جوانی کریستیانو رونالدو در ۳۹ سالگی فاش شد

«دانه‌های غلات، قهرمان گمنام زندگی رونالدو»؛ این گزارشی از رمز موفقیت این اسطوره پرتغالی در ۲ دهه گذشته از لحاظ فیزیکی است.
به گزارش روزیاتو به نقل از الکوره، بر اساس تست‌های پزشکی، فیزیک رونالدو ۱۰ سال پایین‌تر از سن واقعی‌اش، یعنی ۳۹ سال است.

بر اساس تست‌های بدنی صورت‌گرفته در زمان حضور رونالدو در یوونتوس، درصد چربی بدن او ۷ درصد است؛ درحالی‌که به طور متوسط ​درصد ایده‌آل برای یک فوتبالیست حرفه‌ای ۱۰ درصد است.

این منبع می‌نویسد که رونالدو با گنجاندن غلات در وعده‌های غذایی خود، «سطح قند خون را ثابت نگه می‌دارد و ازدست‌رفتن انرژی جلوگیری می‌کند».

بر اساس گزارش رسانه عربی، این دانه‌ها به‌مانند «سنگ‌های قیمتی» منبع ثابت انرژی در طول روز هستند؛ زیرا حاوی فیبر بالا هستند که در درجه اول به «بهبود هضم کمک می‌کند» و در نتیجه «سلامت کلی را افزایش می‌دهد»./فرارو

اندیشه معاصر

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+