سپاهان ایران۴ _استقلال تاجیکستان صفر دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان با برتری شاگردان مورایس به پایان رسید. به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف […]



سپاهان ایران۴ _استقلال تاجیکستان صفر

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان با برتری شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی سپاهان توانست با چهار گل میهمان خودرا شکست بدهد

خلاصه بازی:

دقیقه ۳: محمدمهدی محبی با عبور از بین سه مدافع استقلال تاجیکستان موقعیت‌سازی کرد که شوت نوک پای زمینی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه رد شد.

دقیقه ۶: شوت پای چپ جلیلوف از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از روی دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه ۷: موقعیت خطرناک استقلال با پاس در عمق از سمت راست زمین شکل گرفت که نیازمند با خروج از دروازه توپ را جمع کرد و اجازه نداد ضربه اسلاموف تابرز به مهاجم تاجیک برسد.

دقیقه۱۱: پاس در عرض کریمی و شوت پای چپ و عجیب دانشگر با اختلاف زیادی از دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: ارسال احسان پنشنبه از جناح راست زمین نزدیک بود با اشتباه نیازمند در مهار توپ تبدیل به گل شود که این گلر دوباره توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه۲۴: ارسال هنانوف از سمت راست و ضربه سر کامارا خطر جدی روی دروازه استقلال به وجود نیاورد و راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: فرار هنانوف به محوطه جریمه استقلال نزدیک بود موقعیت خطرناکی شکل بدهد که مدافع حریف توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۳۷: ارسال کریمی از کرنر سمت راست زمین را جواد آقایی‌پور از مقابل تیرک اول قطع کرد و در مقابل دروازه خالی به حزباوی رساند که ضربه سر عجیب این مدافع پیشتاخته از محوطه ۶ قدم به تیرک عمودی خورد و به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: گل دوم برای سپاهان! جواد آقایی‌پور روی پاس محمد کریمی توپ را به گوشه راست پایین دروازه می‌فرستد و فاصله را دو برابر می‌کند.

دقیقه ۴۷: جواد آقایی پور با شروع نیمه دوم روی پاس دقیق برایان دابو، در موقعیت تک به تک با دروازه بان استقلال تاجیکستان، با ضربه ای فنی دروازه حریف را گشود.

دقیقه ۵۳: پاس در عمق نمایشی کامارا و پاس اشتباه مدافع استقلال با ضربه سر به آقایی پور رسید که ضربه این بازیکن را گلر حریف مهار کرد.

دقیقه ۵۸: شوت فنی آقایی پور از پشت محوطه جریمه را حسنوف موهرالدین در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۶۲: کامارا توپ را رها کرد تا حسین گودرزی در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد که ضربه محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال رد شد.

دقیقه ۶۴: علیشیر در محوطه جریمه سپاهان روی برخورد با دانشگر سرنگون شد که در صحنه مشکوکی داور اعلام خطای پنالتی نکرد.

دقیقه ۶۶: شوت دیدنی جلیلوف علیشیر از روی ضربه ایستگاهی به کنج دروازه را پیام نیازمند با واکنش دیدنی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۷: ارسال علیشیر از کرنر و ضربه سر متئو میلار از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: شوت ناگهانی سویروف رستم از وسط زمین به قصد باز کردن دروازه سپاهان به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه۷۴: پاس در عمق دیدنی دابو را هنانوف نتوانست در موقعیت تک به تک استفاده کند و ضربه چیپ این بازیکن روی تور دروازه فرود آمد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۷۵: شوت زمینی ماباتشوئف از بین مدافعان سپاهان در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۷۸: لیموچی خط دفاعی استقلال را بهم ریخت که پاس در عرض او با اشتباه مدافع حریف همراه شد و شوت ناگهانی کاوه رضایی هم به شکل خطرناکی به اوت رفت.

دقیقه ۷۹: ارسال احسان پنشنبه از ضربه ایستگاهی خطرناک نبود و به اوت رفت.

دقیقه ۸۱: ارسال دیدنی لیموچی از ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را هیچ بازیکنی از سپاهان نتوانست در مقابل دروازه خالی استفاده کند تا توپ به بیرون برود.

دقیقه ۸۹: حرکت سریع و در عرض لیموچی و پاس در عمق فوق‌العاده او از پای کاوه رضایی و در ادامه دابو جدا شد و دوباره به کاوه رسید که شوت او در اختیار گلر استقلال قرار گرفت.


منبع: پرسون

+