با انصراف تیم موهان باگان هند از حضور در ایران این بازی اط سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد. دیدار تیم های فوتبال تراکتور ایران و نماینده هند لغو شدبا انصراف تیم موهان باگان هند از حضور در ایران این بازی اc سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار تیم […]


با انصراف تیم موهان باگان هند از حضور در ایران این بازی اط سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور ایران و نماینده هند لغو شدبا انصراف تیم موهان باگان هند از حضور در ایران این بازی اc سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار تیم های فوتبال تراکتور ایران و موهان باگان هند از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ لغو شد.وتیم موهان باگان هند به دلایل واهی از حضور در ایران امتناع کرد و کنفدراسیون آسیا این تیم را تهدید کرد که در صورت عدم حضور در ایران بازی ۳ بر صفر خواهد شد.

همچنین گفته می شود ناظر و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خود را برای مراجع انضباطی کنفدراسیون ارسال کرده است و این تیم به احتمال زیاد جریمه خواهد شد.

تیم موهان باگان هند مدعی بود شرایط امنیتی برای حضور آنها در ایران فراهم نیست و این در حالی است که شب گذشته تیم پاختاکور ازبکستان در تهران میزبان پرسپولیس بود و امروز تیم استقلال تاجیکستان در ایران به میدان می رود.

تیم فوتبال تراکتور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ تاکنون با احتساب نتیجه این دیدار ۶ امتیازی می شود.تیم تراکتور در بازی اول این رقابت ها نماینده قطر را از پیش روی برداشت اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل استفاده غیر قانونی تیم قطری از یک بازیکن این دیدار را ۳ بر صفر به سود نماینده ایران اعلام کرد هر چند که این بازی در زمین مسابقه نیز با همین نتیجه تمام شده بود.

بر این اساس حضور اصحاب رسانه در تمرین امروز تراکتور، منتفی شد.هوادارانی که بلیت این مسابقه را خریداری کرده بودند، بلیت آنان برای بازی با فولاد خوزستان ذخیره شد.

+