به گزارش “ورزش سه” در هفته هفتم لیگ برتر و در ورزشگاه وطنی قائمشهر، یکی از تقابل‌های کلاسیک فوتبال ایران برگزار می‌شود و نساجی مازندران از همسایه قدر خود، ملوان انزلی، پذیرایی می‌کند. با وجود اتفاقات عجیب در این هفته‌های اخیر در اطراف تیم نساجی و شنیده‌هایی مبنی بر استعفای الهامی بعد از این بازی، […]

به گزارش “ورزش سه” در هفته هفتم لیگ برتر و در ورزشگاه وطنی قائمشهر، یکی از تقابل‌های کلاسیک فوتبال ایران برگزار می‌شود و نساجی مازندران از همسایه قدر خود، ملوان انزلی، پذیرایی می‌کند. با وجود اتفاقات عجیب در این هفته‌های اخیر در اطراف تیم نساجی و شنیده‌هایی مبنی بر استعفای الهامی بعد از این بازی، از تمرین نساجی خبر می‌رسد تمام تمرکز و تلاش اعضای این تیم، روی این دیدار حساس است. تصویر ساکت الهامی با گرمکن جدیدش و تمرکز دستیاران او، نشان از تلاش مضاعف آنها برای ۹۰ دقیقه حساس مقابل شاگردان بلندپرواز مازیار زارع ‌دارد.

2088825

علاوه بر این چهره خندان فرزاد زامهران که همین دیروز مراسم یادبود رسیدن او به رکورد ۱۲۵ بازی برای نساجی در لیگ برتر برگزار شده بود، قاب جالب دیگر تمرین شمالی‌ها بود. زامهران با جدایی عباس‌زاده حالا به کاپیتان اول نساجی تبدیل شده و این نشان دوباره روی بازوی او نقش بسته است.

2088826

دربی جذاب شمال رویارویی بالا و پایین جدول هم هست و سه امتیاز به ملوان برای صدرنشینی احتمالی و به نساجی برای جدا شدن از قعر، کمک ویژه‌ای می‌کند. قوهای انزلی روز جمعه و از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان ببرهای مازندران خواهند بود.

منبع