به گزارش “ورزش سه”، در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر محمدحسین میثاقی مجری برنامه در بخشی که درباره اتفاقات عجیب استقلال صحبت می‌کرد، طعنه‌هایی را به برخی بازیکنان باتجربه و پراشتباه این تیم زد. میثاقی روی آنتن زنده شبکه سه با بیان این مسئله که فقط کادرفنی استقلال مقصر اتفاقات اخیر در این باشگاه نیست، […]

به گزارش “ورزش سه”، در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر محمدحسین میثاقی مجری برنامه در بخشی که درباره اتفاقات عجیب استقلال صحبت می‌کرد، طعنه‌هایی را به برخی بازیکنان باتجربه و پراشتباه این تیم زد.

میثاقی روی آنتن زنده شبکه سه با بیان این مسئله که فقط کادرفنی استقلال مقصر اتفاقات اخیر در این باشگاه نیست، به عملکرد برخی بازیکنان استقلال انتقاد کرد.

مجری برنامه فوتبال برتر گفت: «بازیکنانی که در مصاحبه کردن و در میکسدزون ورزشگاه‌ها نفر اول هستند و چندین سال است پول مصاحبه کردن خود را می‌گیرند و عملکردشان این است را ببینید. بازیکنانی که جلوی دوربین رگ گردن را الکی بیرون می‌دهند اما فن را می‌بینید!»

او افزود: «عوامل عدم موفقیت استقلال داخل خود باشگاه هستند، پشت دفاع تیم، روی گل‌های خورده و… الان هم احتمالا همه باهم در یک پرواز هستند و به ایران برمی‌گردند!»

منبع