بازدید:۱۵۳ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: من و تیم از این بازی راضی نیستیم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: می‌خواستیم در اولین مسابقه خانگی در آسیا سه امتیاز را بگیریم، اما […]

بازدید:۱۵۳

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: من و تیم از این بازی راضی نیستیم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: می‌خواستیم در اولین مسابقه خانگی در آسیا سه امتیاز را بگیریم، اما همین که در دقیقه یک گل زدیم طبیعی بود که پاختاکور فشار بیاورد و سعی کردیم با حفظ توپ از گل‌مان محافظت کنیم.

او افزود: باید با کیفیت‌تر، با اعتماد به نفس‌تر و راحت‌تر بازی می‌کردیم و گل بعدی را هم می‌زدیم، اما من و تیم از این بازی راضی نیستیم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

رفیعی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی تیم ما شرایط بهتری داشته باشد و چمن با کیفیت‌تری داشته باشیم و نیاز داریم که در خانه وضعیت زمین بهتر باشد.