در حالی که تعداد تعویض‌های مجاز پنج بازیکن است، استقلال در دیدار با السد قطر از شش تعویض استفاده کرد. به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال در شرایطی مقابل السد قطر شکست خورد که آبی‌ها در این مسابقه به جای ۵ تعویض، ۶ تعویض انجام دادند. میلاد زکی‌پور، گائل کاکوتا، آرمان رمضانی، […]

در حالی که تعداد تعویض‌های مجاز پنج بازیکن است، استقلال در دیدار با السد قطر از شش تعویض استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال در شرایطی مقابل السد قطر شکست خورد که آبی‌ها در این مسابقه به جای ۵ تعویض، ۶ تعویض انجام دادند. میلاد زکی‌پور، گائل کاکوتا، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، محمد حسین اسلامی و علیرضا کوشکی، نفراتی بودند که با تصمیم جواد نکونام وارد زمین شدند.

مطابق قانونی که کمیته پزشکی فیفا در ابتدای سال ۲۰۲۱ تصویب کرده، تیم‌ها در شرایطی می‌توانند از تعویض ششم خود استفاده کنند که یکی از بازیکنان تعویضی با مصدومیت از ناحیه سر مواجه و خطر ضربه مغزی برای او ایجاد شود. در این شرایط، خروج این بازیکن از زمین به‌عنوان تعویض محاسبه نمی‌شود.

گفته می‌شود ایمان سلیمی بازیکنی بوده که از ناحیه سر ضربه خورده و خروج او از زمین در بین دو نیمه تعویض به شمار نرفت. هر چند باید منتظر توضیحات باشگاه استقلال درباره بازیکنی باشیم که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده است.

منبع