مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور خود را برابر پاختاکور انجام بدهیم. حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور و همیشگی‌مان […]


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور خود را برابر پاختاکور انجام بدهیم.

حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور و همیشگی‌مان را انجام بدهیم. از حریف هم جلو افتادیم، اما  پاختاکور تیم خوبی بود که فشار هم آورد. البته می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، اما  بدشانسی آوردیم.

او افزود: البته هفته‌های اول است و هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما همیشه می‌بریم یا مساوی می‌کنیم و باید این روند را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه امشب موقعیت گل زیادی خلق نکردید، اما پاختاکور خیلی خوب موقعیت گلزنی به دست آورد، گفت: نه چنین چیزی نبود و نظر شما هم محترم است! اما بازیکنان ما همگی خوب بودند و سعی و تلاش خودشان را کردند، اما کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم و ان‌شاءالله بازی‌های بعدی را می‌بریم.

کنعانی زادگان درباره صحبت‌های غلامپور با حسینی در دربی که او نیز فالگوش ایستاده بود، گفت: بهتر است دیگر در مورد گذشته حرفی نزنیم و آن بازی تمام شد و دیگر دوست ندارم در مورد دربی حرف بزنم.

او درباره بستن بازوبند کاپیتانی در این مسابقه گفت: در بازی‌های گذشته هم بازوبند را بسته بودم و بستن بازوبند پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خوشحالم و امروز هم با اجازه بزرگتر‌ها این بازوبند را بستم و امیدوارم بتوانم وظیفه سنگینی که برعهده‌ام قرار می‌گیرد را به خوبی در زمین انجام بدهم.

+