شفقنا -سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از نتیجه دیدار با پاختاکور، خوشحال نیست. به گزارش شفقنا ورزشی ،خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه خیلی مهم است و […]

شفقنا -سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از نتیجه دیدار با پاختاکور، خوشحال نیست.

به گزارش شفقنا ورزشی ،خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه خیلی مهم است و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم چون سه امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم و امتیاز مساوی برای پرسپولیس، خوب نیست.

وی افزود: در مورد نتیجه مسابقه خوشحال نیستیم اما در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند و برخی مواقع در فوتبال نتیجه لازم را نمی‌توانید کسب کنید و مجبور هستید از بازیکنان زمانی که تمام تلاش خود را می‌کنند باید حمایت کنید. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و قبل از مسابقه می دانستیم که ضربات آزاد مهم است و مهم است که گل بزنیم. راجع به کیفیت و نقطه قوت خود آگاهی داشتیم و آنالیزی که از بازی حریف داشتیم توانستیم سریع به گل برسیم.

+