پرسپولیس نه تنها در ۵ بازی لیگ امسال با ۳ برد و ۲ مساوی بدون باخت است بلکه در ۱۹ بازی متوالی از مسابقات فوتبال لیگ کشور هم شکستی نخورده است تا بر این اساس بی شکست ترین تیم لیگ باشد.  به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ سال گذشته […]

پرسپولیس نه تنها در ۵ بازی لیگ امسال با ۳ برد و ۲ مساوی بدون باخت است بلکه در ۱۹ بازی متوالی از مسابقات فوتبال لیگ کشور هم شکستی نخورده است تا بر این اساس بی شکست ترین تیم لیگ باشد.

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ سال گذشته که برابر تیم آلومینیوم اراک بازنده شد دیگر در هیچ کدام از بازیهای خود در لیگ برتر شامل ۱۴ بازی لیگ سال قبل و ۵ بازی لیگ امسال شکستی نخورده است تا بر این اساس بی شکست ترین تیم لیگ باقی بماند.

سرخهای پایتخت برای رسیدن به رکورد این عرصه باید در ۱۲ بازی دیگر بدون باخت بمانند، استقلال با ۳۰ بازی بی شکست متوالی در لیگ ایران در این عرصه رکورددار است و پرسپولیس برای رسیدن به رکورد استقلال باید بتواند ۱۲ بازی دیگر بی شکست بماند که البته کار چندان ساده ای نیست و برای رسیدن به این رکورد پرسپولیس باید تا پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر یعنی هفته دوم دور برگشت مسابقات و بازی برابر تراکتور در تهران شکستی را به نام خود ثبت نکند.

استقلال در لیگ ۲۱ حرفه ای از هفته اول تا سی نباخت اما آنها آخرین بازی سال قبل و اولین بازی سال بعد را با باخت سپری کرده و محدوده بی شکستی آنها در همان ۳۰ بازی لیگ ۲۱ محصور شد.

+