به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با مسولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت‌های لازم را درباره اقدام غیراخلاقی باشگاه هندی داشته‌ایم. تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد، اما این باشگاه هندی […]

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با مسولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت‌های لازم را درباره اقدام غیراخلاقی باشگاه هندی داشته‌ایم.

تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد، اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور نماینده هند در تبریز برای دیدار با تراکتور ایران درباره لیگ قهرمانان آسیا به سایت این فدراسیون گفت: در شرایطی که تیم‌های حریف پرسپولیس و سپاهان ایران به ایران سفر کرده‌اند و حتی ناظران رقابت تراکتور هم در تبریز حضور دارند، اما نماینده هند در یک اقدام عاری از منطق و کاملا دور از انتظار به ایران نیامد که این موضوع صرف نظر از تنبیهات قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در بین عمومیت هواداران فوتبال در قاره کهن هم بازتاب بسیار منفی داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت‌های لازم را درباره این اقدام غیراخلاقی داشته ایم. خوشبختانه ایران عزیزمان همچون همیشه در امنیت کامل به سر می‌برد و حضور متعدد و گسترده تیم‌های خارجی در این مرز و بوم بدون هیچ مشکلی موید این بحث است.

تاج خاطرنشان کرد: به صورت کلی مطابق قوانین کنفدراسیون در صورت انصراف تیم پس از شروع مسابقات جرایم ذیل در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از:

۱. نتایج کلیه مسابقات قبلی تیم خاطی ابطال می‌شود.

۲. ۵۰۰۰۰ دلار جریمه نقدی

۳. اخراج از حداقل یک دوره از مسابقات مربوطه

۴. احتمال اخراج از کلیه مسابقات

+