پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم با تحولات فنی مواجه شد و یحیی گل محمدی جای خود را به اوسمار ویرا داد تا این مربی برزیلی بتواند در مقام سرمربی، پرسپولیس را به مقام قهرمانی پیکارهای لیگ برتر برساند. ویرا بعد از قهرمان شدن با پرسپولیس ترجیح داد به دوره حضور خود […]

پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم با تحولات فنی مواجه شد و یحیی گل محمدی جای خود را به اوسمار ویرا داد تا این مربی برزیلی بتواند در مقام سرمربی، پرسپولیس را به مقام قهرمانی پیکارهای لیگ برتر برساند.

ویرا بعد از قهرمان شدن با پرسپولیس ترجیح داد به دوره حضور خود در فوتبال ایران پایان بدهد و راهی تایلند شد تا هدایت تیم بوریرام را بر عهده بگیرد. تیمی که هم اکنون در اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حضور دارد و سه شنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف سنترال مارینرز استرالیا می‌رود.

این مسابقه قطعاً برای هواداران پرسپولیس هم جذابیت‌های خاص خود را دارد و می‌خواهند بدانند سرمربی سابق تیمشان با شاگردان جدید خود چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. اتفاقا چنین موقعیتی برای پرسپولیسی‌ها محقق می‌شود چون قرار شده مسابقه بوریرام برابر حریف استرالیایی سه‌شنبه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود و این اتفاق حکم تجدید خاطره را برای هواداران پرسپولیس با مردی را دارد که از او خاطره بسیار خوبی در ذهنشان نقش بسته است.

منبع: خبـر ورزشی