به گزارش “ورزش سه”، رامین رضائیان روزهای سختی را بعد از دربی پایتخت سپری کرده است؛ ستاره استقلالی‌ها به واسطه پنالتی‌ای که در دقایق پایانی داد و همین خطا منجر به شکست استقلال شد، بعد از بازی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد، اما خودش شرایط سختی را تجربه می‌کند. رضائیان در شرایطی همراه استقلالی‌ها به […]

به گزارش “ورزش سه”، رامین رضائیان روزهای سختی را بعد از دربی پایتخت سپری کرده است؛ ستاره استقلالی‌ها به واسطه پنالتی‌ای که در دقایق پایانی داد و همین خطا منجر به شکست استقلال شد، بعد از بازی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد، اما خودش شرایط سختی را تجربه می‌کند.

رضائیان در شرایطی همراه استقلالی‌ها به قطر رفته و برای مسابقه با السد آماده می‌شود که انگیزه زیادی برای جبران اتفاق تلخ دربی ۱۰۴ دارد.

رامین بعد از دربی وعده جبران اشتباه خود را به هواداران داد و برای این منظور در تمرینات استقلال بسیار سخت‌کوش ظاهر شده است. او امیدوار است با درخشش در ترکیب استقلال مقابل السد در لیگ نخبگان نه‌تنها خاطره تلخ دربی را از ذهن هواداران پاک کند که برای تیمش هم در دومین بازی آسیایی مثمرثمر باشد.

2088378

مدافع کناری باتجربه استقلالی‌ها در آخرین تمرین تیمش قبل از رویارویی با السد هم با روحیه مناسبی ظاهر شد. رامین بارها در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به میدان رفته و شناخت خوبی از از این ورزشگاه دارد. بی‌شک او برای موفقیت تیمش در مصاف با السد هرکاری خواهد کرد.

منبع