همه داستان‌ها در یک زمان خاص نوشته می‌شوند و پایانی دارند که ممکن است شیرین یا تلخ باشد و حالا جواد نکونام به پایان قصه خودش در استقلال نزدیک شده است. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، زمانی که جواد نکونام به استقلال پیوست از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار بود اما رفته‌رفته شرایط […]

 همه داستان‌ها در یک زمان خاص نوشته می‌شوند و پایانی دارند که ممکن است شیرین یا تلخ باشد و حالا جواد نکونام به پایان قصه خودش در استقلال نزدیک شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، زمانی که جواد نکونام به استقلال پیوست از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار بود اما رفته‌رفته شرایط تغییر کرد و حالا کمتر هوادار استقلال پیدا می‌شود که مایل به ادامه حضور نکونام روی نیمکت تیم محبوبش باشد.

بسیاری بر این عقیده بودند که جواد در لیگ بیست‌وچهارم تغییر رویه می‌دهد و دیگر خبری از بهانه آوردن و بیان مسائل تکراری نیست اما نه‌تنها نکونام تغییر نکرد بلکه سبک بازی تیم او خسته‌کننده‌تر از قبل شد و آبی‌ها با انجام پنج بازی در فصل جدید، پنج امتیازی هستند!

استقلال در دربی ۱۰۴ برابر پرسپولیس هم شکست خورد و پس از این مسابقه بود که هواداران این تیم با توفانی در فضای مجازی خواهان اخراج جواد شدند.

نکونام هم که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، تلویحا با انتشار متنی در فضای رسانه از هدایت استقلال خداخافظی کرد اما هیات مدیره استقلال با این خداحافظی که برخی استعفا تلقی اش کردند مخالفت کرد. یکی از دلایل تداوم حضور در مصاف با السد قطر همین موضوع است.

طبق شنیده‌های تایید شده، نکونام تصمیم خود را برای خداحافظی گرفته و طرفین دیگر میلی به ادامه همکاری ندارند. جواد قصد دارد روی استعفا خود پافشاری کند و اگر باشگاه بار دیگر با این موضوع مخالفت کند، داستان عجیب ترخواهد شد.

طبق جدیدترین اطلاعات، نکونام بلافاصله پس از بازگشت به تهران، یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب خواهد داد تا هواداران را از شرایط بحرانی باشگاه و آینده خود مطلع سازد و به‌نوعی با آبی‌ها خداحافظی کند اما باید دید این کنفرانس چه زمانی برگزار خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید جواد نکونام تا چه اندازه روی موضع خود پافشاری می‌کند و آیا واقعا این بار استقلال را ترک می‌کند یا نه.

+