به گزارش “ورزش سه”، نساجی مازندران بعد از تساوی برابر شمس آذر قزوین حالا خود را آماده دربی شمال و تقابل با تیم خوب ملوان می‌کند. تمرین امروز یکشنبه نساجی در زمین کارگران تهران و از ساعت ۱۸ آغاز شد. پیش از شروع تمرین اعضای تیم برای فرزاد زامهران جشن گرفتند و فضای با نشاطی […]

به گزارش “ورزش سه”، نساجی مازندران بعد از تساوی برابر شمس آذر قزوین حالا خود را آماده دربی شمال و تقابل با تیم خوب ملوان می‌کند.

تمرین امروز یکشنبه نساجی در زمین کارگران تهران و از ساعت ۱۸ آغاز شد. پیش از شروع تمرین اعضای تیم برای فرزاد زامهران جشن گرفتند و فضای با نشاطی در تمرین حاکم شد.

زامهران با انجام بازی برابر شمس آذر به رکورد ۱۲۵ بازی برای نساجی رسید و با عبور از حامد شیری، کاپیتان سابق این تیم و مربی حال حاضرشان که ۱۲۴ بازی انجام داده بود، به‌عنوان باسابقه‌ترین بازیکن این تیم پرطرفدار شناخته شد.

2088229
2088230

زامهران در پنج فصل گذشته عضو تیم نساجی بود و بعد از پیوستن به این تیم قائمشهری هیچ‌گاه این تیم را ترک نکرده است و حالا می‌تواند در ادامه فصل از حیث تعداد بازی با پیراهن نساجی دست نیافتنی‌ بشود.

پیش از تمرین ساکت الهامی، علی خطیر، حامد شیری و سایر اعضای تیم با دادن هدایا و پیراهن شماره ۱۲۵ برای این هافبک-مهاجم جشن گرفتند و به وی تبریک گفتند.

منبع