به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رامین رضاییان یکی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان ایران میباشد. رامین رضاییان در تیم استقلال مشغول به تمرین میباشد. وی تا دوره قبل در تیم ملی هم حضور داشته اما به دلایل توسط قلعه نویی از تیم ملی کنار گذاشته شد. رامین رضاییان تا به امروز توجه خیلی از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رامین رضاییان یکی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان ایران میباشد. رامین رضاییان در تیم استقلال مشغول به تمرین میباشد. وی تا دوره قبل در تیم ملی هم حضور داشته اما به دلایل توسط قلعه نویی از تیم ملی کنار گذاشته شد. رامین رضاییان تا به امروز توجه خیلی از علاقه مندان به فوتبال را به خود جلب کرده است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیوگرافی رامین رضاییان را در اندیشه معاصر ببینید

رامین رضاییان سمسکندی، در تاریخ ۱ فروردین سال ۱۳۶۹ متولد شده است. او در سمسکنده علیا شهر ساری به دنیا آمده و اکنون یک بازیکن فوتبال است. پست او دفاع راست می باشد و در تیم های مختلفی بازی کرده است. رامین که هم اکنون ۳۳ سال سن دارد، دارای قدی به بلندی ۱ متر و ۸۴ سانتی متر است و در پست وینگر راست هم فعالیت می کند. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و علاقه ای به درس خواندن نداشت و به بازی فوتبال شد و از طریق این بازی توانست به موفقیت برسد و هم اکنون دارای یک زندگی بسیار لوکس می باشد.

او در یکی از روستاهای سمسکنده ساری بزرگ شد و خانواده بسیار فرهیخته ای دارد. پدر او که بازنشسته است در گذشته یک پزشک معروف بوده و فقط یک خواهر دارد که از او بزرگ تر است. او می گوید که در زمان تحصیل، بسیار زرنگ و درس خوان بوده است و در زمان مدرسه در مسابقات انفرادی شطرنج هم شرکت کرد و مقام اول را به دست آورد. البته دو و میدانی نیز از مسابقات مورد علاقه او بوده است و در دوی صحرا نوردی توانست مقام اول را کسب کند.

رامین رضاییان

رامین رضاییان

او با بازی کردن در زمین های خاکی، به مرور زمان به فوتبال علاقه مند شد و تلاش زیادی در این زمینه کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۹ که در سن ۱۲ سالگی بود، توانست به تیم نوجوانان سارویدر وارد شود. پس از گذشت یک سال هم وارد تیم شهرداری ساری شد و به مدت ۷ سال در این تیم پا به توپ بود. رامین رضاییان برای این که بتواند در فوتبال پیشرفت کند، به تیم سایپای تهران رفت و در همان سال هم از او دعوت شد که به تیم ملی امید بپیوندد.

مدتی در تمرینات تیم راه آهن حاضر بود تا اینکه همان زمان سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی مورد توجه مسولان تیم صبای قم قرار گرفت و مدت چهار سال در خدمت این تیم بود.

او سال ۱۳۹۲ به تیم راه آهن پیوست و به مدت دو سال در این تیم حضور داشت تا اینکه در ۶ تیر ۱۳۹۴ با قراداد دو ساله به تیم پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ پیوست/بیتوته

تصمیم عجیب نکونام؛ غیبت حسینی و رامین رضاییان مقابل السد!

تیم فوتبال استقلال فردا در چارچوب مسابقات الیت آسیا به مصاف السد قطر می رود.

ترکیب احتمالی آبی پوشان به شرح زیر است:

محمدرضا خالد آبادی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، اندونگ، ماشاروپوف، مهدی اسلامی، مهرداد محمدی و بلانکو

گفته می شود نکونام تصمیم دارد از حسینی و رضاییان در این دیدار استفاده نکند اما به دلیل وجود فشار عدم نتیجه گیری و همچنین تاثیر رضاییان روی حملات استقلال بعید است سرمربی استقلال تصمیم خود را عملی کند مگر اینکه وی تبعات آن را بپذیرد./افکار نیوز

قلعه‌نویی خوشحال‌ترین مرد دربی ۱۰۴!

شهرآورد تهران در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد؛ در دیداری که رضاییان در دقایق پایانی یک خطای پنالتی انجام داد و در حقیقت از مقصران این باخت لقب گرفت.

نکته جالب در این زمینه را می‌توان خارج شدن فشار از روی کادرفنی تیم ملی بابت دعوت رضاییان به اردوی تیم است. رضاییان در هفته‌های ابتدایی لیگ نمایش‌های خوبی داشت و بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد داشتند او باید به تیم ملی دعوت شود اما اشتباه منجر به پنالتی وی حداقل برای زمان کوتاهی باعث شد تا سرمربی تیم ملی بابت عدم دعوت وی به تیم ملی بهانه داشته باشد و تا حدی از زیر فشار خارج شود.

گفتنی است رضاییان در جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی بود اما پس از پایان بازی‌ها دیگر جایی در تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی نداشت./برنا

چطور در دربی توجهات را از رامین بدزدیم!

بیایید اسامی را در دربی‌ای که گذشت ردیف کنیم: قطعا نام‌هایی مثل رامین رضاییان در صدر این فهرست برای چهره شماره یک بازی قرار دارند و در ادامه هم به چهره‌هایی مثل امید عالیشاه و علی علیپور و حتی عیسی آل‌کثیر به واسطه گلزنی‌های چند باره به استقلال خیلی جلوتر قرار دارند و شاید کمتر کسی تصور این را داشت که کنعانی‌زادگان پوئن محبوبیت را در این بازی بدزدد و به نام خود کند.

کنعانی‌زادگان طی فصول اخیر به واسطه حواشی و اتفاقات خاص خود همواره در موضع استقلالی‌ها قرار داشت و کری‌هایش روی اعصاب تیم رقیب بود، این بار اما کاملا با اعتماد به‌نفس بالا و جاه‌طلبانه پنالتی دقیقه ۹۰ بعلاوه ۲ را در دربی یک‌صد و چهارم در اختیار گرفت و برخلاف حرکت سیدحسین حسینی روانه دروازه کرد تا نامش در تالار گلزنان این بازی تاریخی نیز قرار گیرد و شب تاریخی‌ای را برای هواداران پرسپولیس رقم بزند.

شاید هواداران استقلال دوست داشتند هر بازیکنی از تیم رقیب در این بازی نامش به عنوان گلزن ثبت شود، به جز کنعانی‌زادگان! مدافع ملی‌پوشی که مدتی کوتاه و در دوران مربیگری علیرضا منصوریان پیراهن استقلال را بر تن کرده بود اما در بازگشت دوباره به پرسپولیس و با کری‌خوانی‌ها و رفتارش به بازیکنی منفور در اردوی طرفداری آبی‌ها تبدیل شد.

این بازی اما قطعا جدال رامین رضاییان و محمدحسین کنعانی‌زادگان نبود و اصلا کسی تصور این اتفاق را نمی‌کشید. رامین رضاییان بعد از سال‌ها بازی با پیراهن پرسپولیس و دلبری برای سرخ‌ها در تابستان ناگهان با کلیدواژه “آنها به من بی‌احترامی کردند – عده محدود حاضر در استادیوم” عزم حضور در استقلال را کرد و تصاویری باورنکردنی را برای سرخ‌ها رقم زد که بارها عاشقانه به دنبال بازگشت او بودند و حتی بازیکن حاضر در ترکیب تیم خود را به قصد بازگشت این ستاره تخریب می‌کردند!

اما سرنوشت در دربی به شکل عجیبی علیه رامین رضاییان رقم خورد؛ او که در تلاش برای تاثیرگذاری در این دربی و قرار گرفتن نامش به عنوان گلزن و یا حتی گلساز بود ولی در دام دفاعی سرخ‌ها گرفتار آمده بود، در بدترین زمان ممکن همه چیز را علیه خود دید. یک اقدام دفاعی و خطای نابخشودنی برای از دست رفتن امتیاز این بازی. همه چیز ناگهان علیه آقای گل استقلال و مرد محبوب آبی‌ها شد و این حسین کنعانی‌زادگان بود که با جسارت و جاه‌طلبی بزرگ توپ محبوبیت را از او قاپید. با خودباوری بزرگی پشت توپ پنالتی ایستاد و آن را به اوج محبوبیت سنجاق کرد.

و اینگونه شد که محبوبیت بزرگ از رامین رضاییان در دربی شماره صد و چهار دزدیده شد و شماره ۶ سرخ‌ها بالاتر و در صدر توجه ایستاد و همه چیز را علیه رامین و شماره ۱۰ استقلال کردند. رامین قطعا برای بازگشت به آن حد از محبوبیت باید تا دیدار برگشت منتظر بماند و باید دید قادر خواهد بود بار دیگر همه چیز را به سود خود کند یا خیر. فعلا که دور دور سعید مهری و محمدحسین کنعانی‌زادگان و البته هواداران پرسپولیس است./ورزش سه

اندیشه معاصر

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+