تصمیم جواد نکونام درباره رامین رضاییان
تصمیم جواد نکونام درباره رامین رضاییان
جواد نکونام یکی از سرمربی های ایرانی میباشد که باید دید در استقلال میماند یا نه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جواد نکونام یکی از ورزشکاران و فوتبالیست خوب سابق تیم ملی میباشد. جواد نکونام در چند سال قبل کاپیتان تیم ملی بود. اینک در سرمربی تیم استقلال میباشد. بعد از بازی دربی استقلال، حرف از حذف جواد نکونام از تیم استقلال میباشد. میتوانید در ادامه اخبار مربوط به این سرمربی را در ادامه ببینید. برای با خبر  شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جواد نکونام تصمیمش را گرفت

تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت که تکلیف ادامه همکاری سرمربی این تیم مشخص نیست و این احتمال وجود دارد بعد از دیدار با السد تغییراتی در کادر فنی صورت بگیرد.

استقلالی که با شکست در دربی وضعیت نامناسبی پیدا کردند و تعدادی از هواداران جواد نکونام را تحت فشار قرار دادند تا از مسئولیت خود کناره گیری کند، شنبه شب با پادرمیانی تعدادی از پیشکسوتان با ترکیبی کامل و به همراه سرمربی خود راهی قطر شد اما بیانیه ای که باشگاه در حمایت موقت از نکونام صادر کرده بود اوضاع را پیچیده کرد.

هر چند نکونام با انتشار نامه خداحافظی تاکید داشت به همراه آبی پوشان راهی قطر نخواهد شد اما وساطتت چند پیشکسوت و مسئول باشگاه باعث شد او به همراه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره تیم را همراهی کنند.

جواد نکونام سرمربی استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال

با این حال بیانیه ای که باشگاه استقلال صادر و طی آن تاکید کرد از نکونام تا بعد از بازی با السد حمایت خواهد کرد، گام بعدی هیات مدیره و باشگاه را برای سرمربی این تیم مشخص کرد تا او تصمیمش را بگیرد. به گفته یکی از نزدیکان نکونام او بعد از بازی با السد خداحافظی خود در تیم را اعلام خواهد کرد.

هر چند رفت و برگشت های نکونام نشان داده خیلی نمی توان جدایی او را قطعی دانست اما رفتاری که باشگاه با او داشته این احتمال را تقویت می کند که این بار روی حرفش بایستد و از مسئولیت فنی آبی پوشان کنار برود. البته تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال همچنان دنبال حل و فصل مشکلات و کدورت ها هستند تا بتوانند نکونام را در این تیم نگه دارند.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، مذاکراتی با چند گزینه خارجی صورت گرفته و در صورتی که نکونام بر جدایی از این تیم اصرار داشته باشد، مذاکرات نهایی با گزینه جانشینی او بعد از بازی با السد انجام خواهد شد.

وضعیت باشگاه استقلال در حالی رو به آشفتگی گذاشته است که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تغییر مدیران هلدینگ خلیج فارس و به دنبال آن تغییر مدیرعامل باشگاه هم مطرح شد و این احتمال وجود دارد در صورت جدایی نکونام، فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه هم از مسئولیتش برکنار شود./همشهری

تصمیم جنجالی جواد نکونام درباره رامین رضاییان

تیم فوتبال استقلال که پس از باخت تلخ در شهرآورد حالا خود را برای تقابل با السد قطر در ورزشگاه خانگی این تیم آماده می‌کند، در حاشیه تمرین این تیم در کشور قطر اتفاق عجیبی رخ داد.
در تصاویر تمرین آبی پوشان که از صفحه رسمی باشگاه استقلال منتشر شد تعداد زیادی از بازیکنان در عکس‌ها حضور داشتند، اما از رامین رضائیان و سید حسین حسینی خبری نبود، این اتفاق در حالی رخ داد که این دو بازیکن همواره جزو افراد پر فعال در فضای مجازی باشگاه استقلال بودند.

پس از حواشی که پیرامون این اخبار رخ داد در جدید‌ترین اظهارات گفته می‌شود جواد نکونام نه تنها خواستار این شده که عکسی از این دو بازیکن گرفته نشود بلکه از آن‌ها در بازی دربی رضایت نداشته و به نوعی آن‌ها را مقصر باخت در شهرآورد می‌داند و به احتمال زیاد خبری از حضور کاپیتان و یاغی استقلالی‌ها در بازی حساس با السد قطر نخواهد بود.

بنظر می‌رسد جواد نکونام که به احتمال زیاد آخرین بازی خود را به عنوان مربی در استقلال تجربه خواهد کرد، اما همچنان بر روی اصول و اخلاق‌های خود پایبند است و تصمیمی بر تغییر آن‌ها ندارد. در نهایت باید منتظر و دید تصمیم نهایی او برای این موضوع چه خواهد بود./فرارو

وضعیت مشابه جواد نکونام و فلیکس سانچس

تیم استقلال فردا دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پیش از این، تیم استقلال نتایج خوبی در لیگ برتر کشورمان کسب نکرده و علاوه بر اینکه از ۵ بازی در لیگ برتر فقط ۵ امتیاز کسب کرده، دربی پایتخت را نیز به رقیب سنتی خود واگذار کرده است.

نتایج ضعیف تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر کشورمان باعث شده تا هواداران این تیم در روزهای اخیر به عملکرد سرمربی خود اعتراض کنند و خواستار اخراج جواد نکونام از تیم استقلال شوند. پس از اعتراض و فشار هواداران استقلال، مدیران این تیم اعلام کردند قصد برکناری جواد نکونام را ندارند و از سرمربی تیم خود حمایت می‌کنند. اما به نظر می‌رسد اگر استقلال مقابل تیم السد قطر نتیجه قابل قبولی کسب نکند فشار هواداران، بیشتر از پیش خواهد شد و حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

اما نکته قابل توجه، وضعیت مشترک جواد نکونام با فلیکس سانچس سرمربی تیم السد قطر است. تیم السد قطر در لیگ ۱۲ تیمی این کشور، از ۶ بازی، تنها ۹ امتیاز کسب کرده و این در حالی است که با ۱۳ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داده است. گفتنی است تیم السد در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با العین امارات به تساوی یک بر یک رسید. نتایج ضعیف فلیکس سانچس اسپانیایی باعث شده تا هواداران السد قطر به حضور این سرمربی روی نیمکت خود اعتراض کنند و خواهان اخراج سانچس شوند.

اعتراض هواداران استقلال و السد به سرمربی تیم خود و مدیرانشان باعث شده تا جواد نکونام و فلیکس سانچس، وضعیت مشابهی در بازی فردا داشته باشند تا در صورت کسب نتیجه بد، احتمالا از سمت خود برکنار شوند./خبرورزشی

 

+