رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: ۱۹ نفر به دلیل مسمومیت الکلی در رشت به بیمارستان انتقال یافتند که ۹ نفر از این بیماران وضعیت عمومی خوبی ندارند. محمدتقی آشوبی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: این تعداد با علائم ضعف، بی‌حالی، تاری دید و بی قراری به بیمارستان‌های رشت از جمله مرکز آموزشی، درمانی […]

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: ۱۹ نفر به دلیل مسمومیت الکلی در رشت به بیمارستان انتقال یافتند که ۹ نفر از این بیماران وضعیت عمومی خوبی ندارند.

محمدتقی آشوبی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: این تعداد با علائم ضعف، بی‌حالی، تاری دید و بی قراری به بیمارستان‌های رشت از جمله مرکز آموزشی، درمانی رازی و نیز پورسینا مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه همه بیماران مسموم شده به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، اضافه کرد: کادر درمان و متخصصان طب اورژانس و مسمومیت بر بالین این بیماران حضور دارند و اقدامات درمانی در حال انجام است.

چهار نفر از افراد دچار مسمومیت الکلی در رشت جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جدیدترین وضعیت مسمومیت الکلی در این شهر گفت: چهار نفر بین گروه سنی ۲۲ تا ۴۰ سال بر اثر شدت مسمومیت که احتمالا ناشی از اتانول یا متانول بوده جان خود را از دست دادند، ۶ نفر دیگر حال عمومی بد بستری هستند.

ایرنا

+